Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
74,00 UAH
UA-2021-12-11-000198-b 9314611e83954faaab9c7915600ffcd1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Остапенко Сергій Сергійович

+380464122892 knp_zpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ "ЗДОРОВА РОДИНА" РІПКИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38720288
Місцезнаходження: 15000, Україна , Чернігівська обл., смт Ріпки, вул Соборна, 9
Контактна особа: Остапенко Сергій Сергійович
+380464122892
knp_zpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ціна за одиницю: 0.98UAH без ПДВ
Ф.П-2 Особова картка працівника. Картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
50 шт
Ціна за одиницю: 0.5UAH без ПДВ
Ф.П-1 Бланк наказу/розпорядження про прийняття на роботу. Офсет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15000, Україна, Чернігівська область, селище міського типу Ріпки, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

11 грудня 2021 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бовда Євгеній Миколайович
#3223005215
Переможець 74,00
UAH
11 грудня 2021 16:39

Документи

11 грудня 2021 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2021 16:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ф.П-2 Особова картка працівника. Картон 50 шт 0,98
UAH
Ф.П-1 Бланк наказу/розпорядження про прийняття на роботу. Офсет 50 шт 0,50
UAH