Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПРИДБАННЯ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ ДИТЯЧИХ МАЙДАНЧИКІВ Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2021-12-10-017454-c 5f462835571a4f789cf3242f9c36980a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

+519945 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
+519945
stansilrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
у замовника існує потреба здійснити закупівлю за предметом Придбання та встановлення дитячих майданчиків
Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних
2 лоти:
Лот №1 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Станишівка
Лот №2 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Бистрі.
Голова тендерного комітету зазначив, що відповідно до оголошеної закупівлі на проведення відкритих торгів на закупівлю за Придбання та встановлення дитячих майданчиків Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних
2 лоти:
Лот №1 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Станишівка
Лот №2 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Бистрі (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-09-24-002489-b) було розпочато проведення процедури відкритих торгів.
До участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію - ТОВ "Епіцентр К" (32490244). У зв’язку з чим тендер не відбувся на підставі п.1) ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі (дата формування звіту: 10 жовтня 2021 року).
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-12-010989-b) замовником було повторно розпочато процедуру відкритих торгів за предметом закупівлі Придбання та встановлення дитячих майданчиків Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних
2 лоти:
Лот №1 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Станишівка
Лот №2 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Бистрі.
До участі у процедурі закупівлі не було подано жодних тендерних пропозицій. У зв’язку з чим тендер не відбувся на підставі п.1) ч.2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (подання для участі у відкритих торгах – менше двох тендерних пропозицій), що підтверджується звітом про результати проведення закупівлі (дата формування звіту: 01 листопада 2021 року).
Однак, у Замовника надалі існує потреба у закупівлі за предметом Придбання та встановлення дитячих майданчиків (2 лоти) Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних.
Згідно із ч.1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Пунктом 1) частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Так як, електронною системою закупівель було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 1) ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі.
Тому, враховуючи наявну потребу у закупівлі товару та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», на засіданні тендерного комітету 09.12.2021 року (протокол №283) було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі за предметом Придбання та встановлення дитячих майданчиків (2 лоти) Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних та запросити до участі у переговорах ФОП Подолько В.В. (2795313733), який виявив бажання прийняти участь у закупівлі на 10.124.2021р. на 10:00.
Тендерним комітетом враховано рекомендації, викладені в листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) «Щодо переговорної процедури закупівлі» від 03.10.2020 № 3304-04/60124-06.
За таких обставин, у даному випадку відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» є обґрунтовані підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


2 лоти:
Лот №1 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Станишівка Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних

Лот №2 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Бистрі Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних

Тендерна документація

10 грудня 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2021 16:52
kyoScan-‎12‎.‎10‎.‎2021-‎16‎.‎28‎.‎42.pdf
10 грудня 2021 16:52
kyoScan-‎12‎.‎10‎.‎2021-‎16‎.‎24‎.‎24.pdf
10 грудня 2021 16:52
kyoScan-‎12‎.‎10‎.‎2021-‎16‎.‎23‎.‎38.pdf
10 грудня 2021 16:52
kyoScan-‎12‎.‎10‎.‎2021-‎16‎.‎25‎.‎13.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Придбання та встановлення дитячого майданчику в с.Станишівка Код ДК 021-2015 (CPV) ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних - 1 комплект
Опис предмету закупівлі:
Склад комплекту:
Дитячий ігровий комплекс – 1 шт.;
Гойдалка подвійна велика – 1шт.;
Дитяча карусель – 1 шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Дитячий ігровий комплекс
ДК 021:2015: 37535200-9 — Обладнання для ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
1 шт
Гойдалка подвійна велика
ДК 021:2015: 37535210-2 — Гойдалки для ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021
1 шт
Дитяча карусель
ДК 021:2015: 37535230-8 — Каруселі для ігрових майданчиків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару порядок здійснення оплати: розрахунки за поставлений Товар проводяться в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дня поставки Товару на підставі рахунку та накладної за фактично отриманий та встановлений товар. У разі затримки фінансування Замовника, розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДОЛЬКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
#2795313733
Переможець 70 000,00
UAH
10 грудня 2021 16:56

Документи

10 грудня 2021 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2021 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПОДОЛЬКО ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ
#2795313733
70 000,00
UAH
Документи

Документи

10 грудня 2021 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 15:31
країна походження товару.pdf укладений
10 січня 2023 15:31
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 10:27
дод.уг. №2 до дог. №450.pdf зміни до договору
30 червня 2022 10:27
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2022 10:19
дод.уг. №2 до дог. №449.pdf зміни до договору
30 червня 2022 10:16
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:03
дод.уг.№1 до дог.№449.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:01
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 15:12
додатки до дог.№449 від 23.12.2021р.pdf укладений
23 грудня 2021 15:11
договір №449 від 23.12.2021р.pdf укладений
23 грудня 2021 15:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дитячий ігровий комплекс 1 штуки 35 000,00
UAH
Гойдалка подвійна велика 1 штуки 15 000,00
UAH
Дитяча карусель 1 штуки 20 000,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 вересня 2022 17:08
70 000,00 UAH UA548201720344201003100034913
Станишівська сільська рада
UA153510050000026007878861956
ФОП Подолько В.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи ту обставину, що договір про закупівлю за результатами переговорної процедури (оскільки двічі не відбулася процедура відкритих торгів) було укладено лише 23.12.2021 року, а також у зв’язку із погодними умовами (зимовий період) та відповідно до умов п.12.7 договору, а також вимог п.4) ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 30 червня 2022 року та внести наступні зміни до договору № 449 про закупівлю від 23.12.2021р.: 1. Пункт 4.1 викласти в наступній редакції: «4.1 Строк поставки Товару – до 30 червня 2022 року». 2. Пункт 11.1. викласти в наступній редакції : «11.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін і діє до 30.06.2022 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків».
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, враховуючи вимоги п.4) ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю і строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 31 грудня 2022 року, та, відповідно, продовжити фінансування у 2022 році, та внести наступні зміни до договору № 449 про закупівлю від 23.12.2021 року: 1. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума (вартість) цього Договору складає: 70 000,00грн. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ, як ціна пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 70 000,00грн. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ.». 2. Пункт 4.1. викласти в наступній редакції: «4.1. Строк поставки Товару – до 31 грудня 2022 року.». 3. Пункт 11.1. викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків».
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, враховуючи вимоги п.4) ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю і строк виконання зобов’язань щодо передачі товару до 31 грудня 2022 року, та, відповідно, продовжити фінансування у 2022 році, та внести наступні зміни до договору № 449 про закупівлю від 23.12.2021 року: 1. Пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума (вартість) цього Договору складає: 70 000,00грн. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ, як ціна пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною. Сума бюджетних асигнувань на 2022 рік становить 70 000,00грн. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок), без ПДВ.». 2. Пункт 4.1. викласти в наступній редакції: «4.1. Строк поставки Товару – до 31 грудня 2022 року.». 3. Пункт 11.1. викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків».
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Дитячий ігровий комплекс 1 штуки 35 000,00
UAH
Гойдалка подвійна велика 1 штуки 15 000,00
UAH
Дитяча карусель 1 штуки 20 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 70 000,00
UAH