Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Введення в дію РРО)
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2021-12-10-005568-b 02c5878e53cd402990524eb7afaf37a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стравська Світлана Михайлівна

+380965432070 sstravskaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тернопільська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00704913
Місцезнаходження: 46006, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Тернопіль, Князя Острозького, 68
Контактна особа: Стравська Світлана Михайлівна
+380965432070
sstravskaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Закупівлю здійснюємо прямим договором, укладеного без використання електронної системи закупівель за рахунок додаткового фінансування на підставі роз'яснення МРЕТСГУ, викладеного в листі № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Введення в дію РРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46006, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Кн. Острозького, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

11 грудня 2021 00:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Іріда 2
#21141420
Переможець 800,00
UAH
11 грудня 2021 00:07

Документи

11 грудня 2021 00:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2021 00:10
договір укладений
11 грудня 2021 00:09