Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді |
Код ЄДРПОУ: | 33080156 |
Місцезнаходження: | 80316, Україна , Львівська обл., місто Рава-Руська, ВУЛИЦЯ 22-ГО СІЧНЯ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сенецький Юрій Юрійович +380325242150 rawa_komunal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 15:35 |
Очікувана вартість: | 3 913 487,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 567,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 7 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 16:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 16:49 |
Додаток _3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
10 грудня 2021 16:47 |
Додаток 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.doc | |
10 грудня 2021 16:47 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
10 грудня 2021 16:47 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000097 ● cc43ab6023124567b7865423b950f073
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2022 07:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 № 62
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 62.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-10-004871-b, 10.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-01 13:02:18
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-10-004871-b , яка проводилась комунальним підприємством «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-03 14:08:34
пояснення
Пояснення
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень від 01.02.2022 року стосовно закупівлі за ID: UA-2021-12-10-004871-b повідомляємо Вам наступне:
1. Інформація про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Назва об’єкту : капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі.
Місце розташування об’єкту: 80316, Україна, Львівська область, м. Рава-Руська, вул. В. Великого.
Даний об’єкт не є пам’ятником архітектури.
Основними роботами, які мають бути виконані на об’єкті є демонтажні роботи, земляні роботи, що стосуються каналізації/водовідведення, будівельні роботи, що стосуються каналізації/водовідведення, земляні роботи, що стосуються водопостачання, будівельні роботи, що стосуються водопостачання, а також відновлювальні роботи.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”. Необхідність зазначення марки виробника в технічних вимогах пов’язана з технологічними особливостями виробничого процесу Замовника та достатнім строком експлуатації товару заявленого виробником. Крім того, техніка повинна бути економічною, невибагливою в експлуатації та стійкою до зовнішніх чинників зносу.
Технічне завдання передбачене Додатком до Тендерної документації. Технологія виконання робіт при складанні проекту розроблена з урахуванням вимог державних санітарних правил планування, згідно ДСТУ 3760:2019 « Планування та забудова територій», ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11. 2021 р.
Клас наслідків: СС2.
Очікуваний обсяг закупівлі робіт «Капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В.Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області » Код за ДК 021-2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, визначено згідно із технічними характеристиками об’єкту робіт , що підлягає ремонту та кошторисної документації , а саме:
параметри водопровідної мережі: загальна довжина – 2328, 00 м.п., діаметр трубопроводів – 32-125 мм; параметри каналізаційної напірної мережі: загальна довжина- 820, 00 м.п, діаметр трубопроводів – 150мм. .
Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 3 913 487,00 гривень з ПДВ.
2. Стосовно пункту 2 Вашого запиту: «Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі» повідомляємо Вам наступне - Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, з метою ефективного та раціонального використання коштів більшості замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель таким замовникам: Пенсійному фонду України, фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування; органам місцевого самоврядування;головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня);суб’єктам господарювання державного сектора економіки.
КП «Рава-Руське Б/У №2» є одержувачем коштів місцевого бюджету, а відтак не відноситься, до вищеперелічених замовників та не має власного веб-сайту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-04 10:08:21
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-10-004871-b , яка проводилась комунальним підприємством «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Замовником 29.12.2021 оприлюднено інформацію про включення до річного плану на 2021 рік (стрічка річного плану UA-P-2021-12-10-004857-b) проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В. Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» з очікуваною вартістю 3 913 487,00 гривень. Джерелом фінансування закупівлі вказано «місцевий бюджет».
Відповідно до оприлюдненого оголошення за ID: UA-2021-12-10-004871-b про проведення відкритих торгів на закупівлю за вищевказаним предметом строк виконання робіт – до 31 грудня 2022 року.
Крім того, згідно з оприлюдненою тендерною документацією (від 10.12.2021) строк виконання робіт - з дати укладання договору до 31.12.2022 року (тобто у 2022 році).
При цьому в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо планування Замовником вказаної закупівлі та відповідні відображення у річному плані закупівель на 2022 рік. Натомість оголошення про проведення відкритих торгів по вищевказаному предмету закупівлі містить посилання на план закупівель на 2021 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель (UA-P-2021-12-10-004857-b, вкладка «Перейти до плану закупівель»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
Надати обґрунтовані пояснення щодо включення вищевказаної процедури закупівлі до річного плану закупівель Замовника на 2021 рік, а не на 2022 рік, з відповідним відображенням такої інформації в електронній системі закупівель?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-07 13:23:43
Пояснення
Пояснення щодо запиту на надання пояснень від 04.02.2022 року
Інформацію про проведення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В. Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» з очікуваною вартістю 3 913 487,00 гривень (стрічка річного плану UA-P-2021-12-10-004857-b) було внесено до річного плану закупівель на 2021 рік та опубліковано 10 грудня 2021 року, а не 29 грудня 2021 року як зазначено в Вашому запиті.
1.Надати обґрунтовані пояснення щодо включення вищевказаної процедури закупівлі до річного плану закупівель Замовника на 2021 рік, а не на 2022 рік, з відповідним відображенням такої інформації в електронній системі закупівель.
Пояснення:
Зважаючи на те, що планування закупівель є динамічним та безперервним процесом, що здійснюється замовниками протягом року, Замовник приймаючи рішення про здійснення закупівлі, керувався ЗУ "Про публічні закупівлі», а також розясненнями, викладеними в листі МЕРТУ від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель”:
• Законом встановлено, що заплановані закупівлі включаються до річного плану. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Виходячи з норм законодавства, закупівля здійснюється відповідно до наявної потреби, яка виникла в 2021 році, а значить і внесення змін до річного плану закупівель має здійснюватися в 2021 році.
Оскільки потреба в закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В. Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» з очікуваною вартістю 3 913 487,00 гривень виникла в листопаді 2021 року (посилання на план закупівлі - UA-P-2021-11-24-003432-b), то і зміни в річний план повинні вноситися у 2021 році. Хочемо також звернути Вашу увагу на те, закупівля UA-P-2021-12-10-004857-b була оголошена повторно, оскільки відкриті торги не відбулися у звязку з відсутністю учасників (посилання на оголошення про проведення закупівлі закупівлі - UA-2021-11-24-013957-a).
• відповідно до частини другої статті 4 Закону в річному плані, крім інформації про замовника зокрема зазначається: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (далі – ЄЗС) (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); вид закупівлі та орієнтовний початок проведення. При цьому внесення зазначеної інформації про кожну заплановану закупівлю здійснюється замовником перед проведенням відповідної закупівлі, та не потребує коригування за результатами здійснення такої закупівлі, у тому числі, у разі якщо така закупівля була відмінена, або її визнано такою, що не відбулась відповідно до вимог Закону та/або за результатами її проведення не було укладено договір про закупівлю.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 11:34:57
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-10-004871-b , яка проводилась комунальним підприємством «Рава-Руське будинкоуправління №2» при Рава-Руській міській раді Львівського району Львівської області (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
Надати інформацію щодо періоду розроблення та затвердження проектної документації на виконання робіт з капітального ремонту напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В.Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) з долученням підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 10:10:21
Пояснення на запит
Поясненя щодо запиту на надання пояснень від 14.02.2022 року.
1.Відповідно до отриманого запиту, надаємо інформацію щодо періоду розроблення та затвердження проектної документації на виконання робіт з капітального ремонту напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В.Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи):
• Робочий проект розроблено ТзОВ «ЛЬВІВАЛЬЯНСБУД»(36762918) (Львівська область, Жовківський район, м.Жовква, вул.Львівська,47, головний інженер проекту – Микула О.Т.) на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проектувальником; рішення №2 Рава-Руської міської ради Жовківського району Львівської області від 12.12.2019 року;
• Експертний звіт(позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул.В.Великого в м.Рава-Руська Жовківського району Львівської області» затверджений Директором філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області від 30 грудня 2020 року за № 14-1390-20;
• Наказ КП «Рава-Руське Б/У №2» від 30 грудня 2020 року про затвердження кошторисного розрахунку.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-02-21 11:00:21
Роз'яснення щодо висновку
За результатами моніторингу закупівлі за предметом Капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В.Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), 3913487 UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роб, Вами складено Висновок від 18 лютого 2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-10-004871-b.
Моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТОВ «ПРЕСТИЖ-ЗАХІД» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Хочемо звернути Вашу увагу на те, що у своїй діяльності, ми, як Замовник, керуємося ЗУ «Про публічні закупівлі», чинним законодавством, а також роз’ясненнями Уповноваженого органу щодо здійснення закупівель та застосування норм законодавства.
Так, ми, при складанні тендерної документації керувалися листом - роз’ясненням МЕРТУ від 10.06.2020 року «Щодо застосування статті 17 закону», в якому зазначено : «Щодо підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону
Підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від учасників процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.
Поряд з цим згідно з частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає від переможця процедури закупівлі документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 "Про затвердження положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" затверджено Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель.»
Вимагаємо надати пояснення щодо необґрунтовано складеного Вами Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-10-004871-b в частині недотримання Замовником статті 17 і вжиття заходів щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" |
3 856 909,32
UAH з ПДВ
|
3 834 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Компанія ІНСТАЛБУД |
3 867 601,75
UAH з ПДВ
|
3 847 601,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРЕСТИЖ-ЗАХІД" #25550718 |
Переможець |
3 834 500,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2022 16:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 січня 2022 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 16:42
|
Договір | укладений |
21 січня 2022 16:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт напірного каналізаційного колектора та водопровідної мережі по вул. В.Великого в м. Рава-Руська Жовківського району Львівської області (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) | 1 | роб |
3 834 500,00
UAH з ПДВ
|