Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Жилсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 36489096 |
Місцезнаходження: | 51700, Україна , Дніпропетровська обл., Вільногірськ, вул. Молодіжна, 53 |
Контактна особа: |
Кулик Микола Володимирович +380565335135 jilservis@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2021 13:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 16 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Надані послуги підлягають оплаті споживачем протягом 30 календарних днів після закінчення місяця, в якому надавалися послуги | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
10 грудня 2021 11:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-12-000016 ● f8f3899a1a02439f8081a4ac7b65bf3e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2022 16:25 |
27.01.2022 № 50
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2022 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2021-12-10-002664-а 10.12.2021 Комунальне підприємство "Жилсервіс"| (код ЄДРПОУ 36489096) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-28 14:12:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з приймання стічних вод за кодом ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID:UA-2021-12-10-002664-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 5 частини 8 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Повідомлення про намір укласти в електронній системі закупівель оприлюднено 10.12.2021. Інформація щодо укладеного договору в електронній системі закупівель відсутня. Поясніть причину невідміни зазначеної процедури закупівлі у зв’язку із тим, що термін для укладання договору минув.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-02 15:39:12
Пояснення
12.01.2022 року від Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» (Код ЄДРПОУ 36716128) від імені якого виступає Філія «Вільногірський гірничо-металургійний комбінат» Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» (Код ЄДРПОУ 39389830) надійшов лист, в якому учасник повідомляє про своє рішення не переукладати попередні договори по закупівлі послуг із забезпечення питною водою та по закупівлі послуг з приймання стічних вод (лист додається)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-02-02 15:20:36
Пояснення з власної ініціативи
12.01.2022 року від Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» (Код ЄДРПОУ 36716128) від імені якого виступає Філія «Вільногірський гірничо-металургійний комбінат» Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» (Код ЄДРПОУ 39389830) надійшов лист, в якому учасник повідомляє про своє рішення не переукладати попередні договори по закупівлі послуг із забезпечення питною водою та по закупівлі послуг з приймання стічних вод (лист додається)
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» від імені якого виступає Філія «Вільногірський гірничо-металургійний комбінат» Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» #36716128 |
Переможець |
1 962 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2021 13:07
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 10 грудня 2021 13:07
Учасник | Пропозиція | Документи |
Акціонерне товариство «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» від імені якого виступає Філія «Вільногірський гірничо-металургійний комбінат» Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» #36716128 |
1 962 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 02 лютого 2022 15:10 |
Кінець періоду оскарження: | 13 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 02 лютого 2022 15:10 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | 12.01.2022 року від Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» (Код ЄДРПОУ 36716128) від імені якого виступає Філія «Вільногірський гірничо-металургійний комбінат» Акціонерного товариства «Об’єднана гірничо-хімічна компанія» (Код ЄДРПОУ 39389830) надійшов лист, в якому учасник повідомляє про своє рішення не переукладати попередні договори по закупівлі послуг із забезпечення питною водою та по закупівлі послуг з приймання стічних вод (лист додається) |
02 лютого 2022 15:10
|
Електронний підпис |
02 лютого 2022 15:08
|
Протокол _ 4.pdf |