Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний та канцелярське приладдя
Очікувана вартість
1 188,35 UAH
UA-2021-12-10-001175-b 3e74c723c5af4ad590b20fa647e20b62
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кащук Анастасія Сергіївна

+380939490418 nv.schoolnumber03@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоград-Волинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 22060190
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вулиця Соборності, будинок 54
Контактна особа: Кащук Анастасія Сергіївна
+380939490418
nv.schoolnumber03@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Ціна за одиницю: 140UAH без ПДВ
Папір офісний А4 500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул. Соборності, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
Ціна за одиницю: 68.35UAH без ПДВ
Папка реєстратор Buromax A4 70mm
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м.Новоград-Волинський, вул. Соборності, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

10 грудня 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тарасюк Дмитро Андрійович
#3519103696
Переможець 1 188,35
UAH
10 грудня 2021 10:43

Документи

10 грудня 2021 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А4 500 арк 8 шт 140,00
UAH
Папка реєстратор Buromax A4 70mm 1 шт 68,35
UAH