Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмної продукції у формі ліцензійних ключів для активації комп’ютерної програми «Система електронного документообігу АСКОД» (Державні кошти)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-12-10-001081-b d1a62b0b50c9494b9041e51b81e1265e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключко Олена Олексіївна

+380977694183 tenderudfsu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Університет державної фіскальної служби України
Код ЄДРПОУ: 40233365
Місцезнаходження: 08201, Україна , Київська обл., Ірпінь, вул. Університетська, 31
Контактна особа: Ключко Олена Олексіївна
+380977694183
tenderudfsu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Загальна сума предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015-48310000-4 складає 49000.00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Послуги щодо постачання програмної продукції у формі ліцензійного ключа для активації комп’ютерної програми «Система електронного документообігу АСКОД» (АСКОД Корпоративний, АСКОД WEB), іменна ліцензія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Університетська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі - приймання послуг (надання послуг) за фактично виконані послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2021 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс»
#16400836
Переможець 49 000,00
UAH
10 грудня 2021 10:35

Документи

10 грудня 2021 10:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:39