Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення та налаштування програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД (Державні кошти)
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2021-12-10-000640-b 25ac26a7bbe44c859af2fbe6b4d13523
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключко Олена Олексіївна

+380977694183 tenderudfsu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Університет державної фіскальної служби України
Код ЄДРПОУ: 40233365
Місцезнаходження: 08201, Україна , Київська обл., Ірпінь, вул. Університетська, 31
Контактна особа: Ключко Олена Олексіївна
+380977694183
tenderudfsu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72230000-6: Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення


Загальна сума предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015-72230000-6 складає 49500.00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга зі встановлення та налаштування програмного забезпечення системи електронного документообігу АСКОД (Інсталяція та налаштування програмного забезпечення відповідно до вимог Замовника; налаштування облікових записів, ролей і праві доступу ключових користувачів та адміністраторів СЕД; навчання (тренінг) та консультування ключових користувачів СЕД (до 14 осіб) та адміністраторів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Університетська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 72230000-6 — Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту здачі - приймання послуг (надання послуг) за фактично виконані послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 грудня 2021 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Центр комп"ютерних технологій "ІнфоПлюс"
#16400836
Переможець 49 500,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2021 09:52

Документи

10 грудня 2021 09:55
Електронний підпис
10 грудня 2021 09:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:59