Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Голімумаб 50 мг)
Очікувана вартість
1 005 930,80 UAH
UA-2021-12-09-019394-c 9cba39254b804bf6816a4a1de344d2c5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medzakupivli.com/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
d.pakhomova@medzakupivli.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Голімумаб 50 мг)» (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєні електронною системою закупівель: 1) UA-2021-10-08-011476-b; 2) UA-2021-11-08-011370-b) двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Посилання на Звіти про результати проведення процедури закупівлі (сформовані в ЕСЗ звіти додаються):
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-08-011476-b/print/report/pdf
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-08-011370-b/print/report/pdf

На підставі цього, відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 18:04
Оскарження наміру укласти договір: 20 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49 одиниця
Голімумаб 50 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021
ДК 021:2015: 33652300-8 — Імуносупресивні засоби
МНН: Golimumab

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

09 грудня 2021 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-04-000053 ● 7a12b989d6d74215ae4c2c969f1934dd
  • Статус: завершено ● Дата: 09 вересня 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2022 10:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.08.2022 № 161

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
47 UA-2021-12-09-019394-c 09.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-11 10:50:01

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (Голімумаб 50 мг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-019394-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (додаткова угода від 22.12.2021 №1 до Договору про закупівлю від 22.12.2021 №09/507-12/2021 (далі – Договір)).
2. Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору (додаткова угода від 22.12.2021 №2 до договору, додаткова угода від 14.03.2022 №3 до договору, додаткова угода від 16.05.2022 №4 до договору, додаткова угода від 21.06.2022 №5 до договору, додаткова угода від 21.07.2022 № 6 до договору, додаткова угода від 01.08.2022 №7 до договору).
3. Надати документальне підтвердження, інформацію (пояснення) яким чином Замовник перевірив кваліфікаційні критерії, технічні та якісні характеристики ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» визначені вимогами пункту 5 та 6 розділу ІІІ та додатками 1, 2 тендерної документації (за номерами ID: UA-2021-10-08-011476-b та UA-2021-11-08-011370-b), зокрема:
- досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 тендерної документації;
- інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 та Додатку 1 тендерної документації;
- Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 тендерної документації;
- вимоги щодо реєстрації лікарського засобу, відповідно до вимог пункту 6 Додатку 2 тендерної документації;
- вимоги щодо якості, відповідно до вимог пункту 7 Додатку 2 тендерної документації.
4. Надати документи та інформацію щодо виконання умов пункту 6.7 та 3.3 договору в частині поставки товару та здійснення оплати за надані послуги (видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти приймання продукції, платіжні доручення та інші документи)
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-16 20:32:06

Пояснення (інформація, документи)

у файлах


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 23 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД"
#21947206
Переможець 1 005 930,80
UAH
09 грудня 2021 18:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2021 18:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД"
#21947206
1 005 930,80
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2022 12:36
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 18:53
ДУ 7 09_507-12_2021.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 10:10
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2022 13:58
ДУ 6 09_507-12_2021.pdf зміни до договору
26 липня 2022 13:37
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2022 22:34
ДУ 5 09_507-12_2021.pdf зміни до договору
21 червня 2022 22:32
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2022 10:35
ДУ 4 09_507-12_2021.pdf зміни до договору
18 травня 2022 10:33
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2022 19:22
ДУ 3 09_507-12_2021.pdf зміни до договору
14 березня 2022 19:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 18:59
ДУ 2 09_507-12_2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 18:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 18:53
ДУ 1 09_507-12_2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 18:52
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:06
Договір 09_507-12_2021.pdf укладений
24 грудня 2021 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 5 частини п’ятої статті 41 Закону, уклали цю Додаткову угоду №1 про наступне: 1.1 З урахуванням пункту 3.1.1 Договору Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну закупівлі та внести наступні зміни до Договору: 1.1.1 У п. 3.1 Договору загальну ціну продукції зменшити до 646474,64 грн. без ПДВ; 1.1.2 Пункт 2 Специфікації до Договору (Додаток№1 до Договору) викласти у новій редакції. 1.1.3. Пункт 3 Специфікації до Договору викласти у новій редакції: Ціна продукції складає 646474,64 грн. без ПДВ. 1.1.4. Пункт 4 Специфікації до Договору викласти у новій редакції. 1.2. Інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/507-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону уклали цю Додаткову угоду №2 про наступне: 1.1 Керуючись пунктами 4.1.1, 10.3, 15.7 Договору, з урахуванням листа ПОСТАЧАЛЬНИКА про продовження співпраці, та у зв’язку із продовженням співпраці Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору: 1.1.1 У п. 4.1 Договору цифри та слова «22 грудня 2021 року» замінити цифрами та словами «30 квітня 2022 року»; 1.1.2 У п.10.1 Договору цифри та слова «31 грудня 2021 року» замінити цифрами та словами «31 травня 2022 року». 1.2 Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 09/507-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/507-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/507-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони досягли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/507-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/507-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У п. 4.1. Договору цифри та слова "01 серпня 2022 року" замінити цифрами та словами "05 серпня 2022 року".
Номер договору про закупівлю: 09/507-12/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2021 — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 646 474,64
UAH