Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
5 852,46 UAH
UA-2021-12-09-018459-c 6dea3f4679b54550986f73ef5a60f1ba
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Яворська

+380993096057 oksanayavorska1910@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Оксана Яворська
+380993096057
oksanayavorska1910@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папка-реєстр. одност. А4, 70мм синя "Economix" - 20 шт;
Папка-реєстр. одност. А4, 50мм синя "Economix" - 20 шт;
Папка-реєстр. А4 на 2 кіл./4см "Buromax" синя - 55 шт;
Дошка сухостир.магнітн.90х120см (алюм.рамка)"Delta by Axent" - 1 шт;
Губка для сухостираючих дощок з магнітом Stanger (73001) - 1 шт;
Маркер для сухост.дошок 2,5мм, 8559 зелений "Centropen" - 2 шт;
Маркер для сухост.дошок 2,5мм, 8559 червоний "Centropen" - 2 шт;
Маркер для сухост.дошок 2,5мм, 8559 чорний "Centropen" - 2 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03118, Україна, м. Київ, Київ, Хотівська, 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

09 грудня 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУМВЕСТ"
#23702466
Переможець 5 852,46
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 17:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:22
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 852,46
UAH (в тому числі ПДВ 975,41 UAH)