Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування автоматичних систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
13 200,00 UAH
UA-2021-12-09-011604-c 13a135e3272c4e0482b25e545d4d4310
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Барбаренко

+380509008316 filarmonya.kr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ
Код ЄДРПОУ: 02225468
Місцезнаходження: 25002, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ КАВАЛЕРІЙСЬКА, будинок 8
Контактна особа: Вікторія Барбаренко
+380509008316
filarmonya.kr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 13 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - Україна, 25002, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ КАВАЛЕРІЙСЬКА, будинок 8. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування автоматичних систем пожежної сигналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25002, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ КАВАЛЕРІЙСЬКА, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги проводиться Замовником згідно акту здачі-приймання наданих послуг та рахунку протягом 10 банківських днів на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена у додатку 2 документації оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Місцезнаходження замовника - Україна, 25002, Кіровоградська обл., місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ КАВАЛЕРІЙСЬКА, будинок 8. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2021 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 14:15
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ТО АСПС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 14 грудня 2021 10:22
Дата відповіді: 15 грудня 2021 10:21
Шановний Замовник. Вами передбачена Вимога: «11. Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об‘єкт за місцем надання послуг. За результатами якого підписати із Замовником відповідний акт обстеження. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені (надати підписаний у двосторонньому порядку акт обстеження об’єкта);». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в Державну аудиторську службу України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до абзацу 15 частини 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Об’єктом надання послуг є Кіровоградська обласна філармонія, м. Кропивницький, вул. Кавалерійська, 8, - тобто підприємство, кошторисні призначення якого затверджуються на початку календарного року. З метою уникнення ризику виникнення непередбачуваних додаткових послуг за предметом закупівлі та відповідно до кошторисних видатків на 2022 рік Замовником було прийнято рішення про завчасне проведення обстеження об’єкту Учасниками аукціону та ознайомлення з обсягом наданих послуг, адже Філармонія є публічним закладом з одночасним скупченням великої кількості людей і безпека наших глядачів є першочерговою вимогою в роботі закладу. Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, отримати необхідні для аналізу відомості, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду.
Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду об’єкту лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Крім того, на нашому підприємстві застосовуються усі необхідні міри щодо непоширення COVID-19 визначених Постановою КМУ від 22.07.2020 р. № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2″.
Таким чином відсутні підстави, щодо внесення змін до оголошення в цій частині. Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 13 200,00
UAH з ПДВ
13 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2021 15:59
Електронний підпис
17 грудня 2021 15:57
ISO 23932-2018.pdf
17 грудня 2021 15:57
Ліцензія.pdf
17 грудня 2021 15:57
Акт обстеження.pdf
17 грудня 2021 15:57
Лист контактні дані.docx.pdf
17 грудня 2021 15:57
Цінова.pdf
17 грудня 2021 15:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 грудня 2021 15:57
ISO 45001-2018.pdf
17 грудня 2021 15:57
Договір оренди майна.pdf
17 грудня 2021 15:57
ІТР Москалець.pdf
17 грудня 2021 15:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 грудня 2021 15:57
Протокол 14.PDF
17 грудня 2021 15:57
ISO 27001 2015.pdf
17 грудня 2021 15:57
Накази працівників.pdf
17 грудня 2021 15:57
ISO 9001-2015.pdf
17 грудня 2021 15:57
ISO 37001-2018.pdf
17 грудня 2021 15:57
Протокол НПАОП 40.1-1.07-01 .pdf
17 грудня 2021 15:57
проєкт договору.docx.pdf
17 грудня 2021 15:57
Довідка МТБ.docx.pdf
17 грудня 2021 15:57
ISO 14001 2015.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПС-КИЇВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Переможець 13 200,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2021 17:33

Документи

21 грудня 2021 17:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
13 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2021 17:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 09:36
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2023 16:00
Додугода№1 Договір№ДГ0026.pdf зміни до договору
03 січня 2023 15:58
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 19:36
Договір№ДГ-0026 автом. системи пожежної сигналізації.pdf укладений
29 грудня 2021 19:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до умов Додаткової угоди №1 від 30.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: Договір №ДГ-0026
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2021 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 15 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 566,67 UAH)