Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова,22»
Очікувана вартість
1 494 000,00 UAH
UA-2021-12-09-008745-a 4eb462e89df84bdb8cfe9ecf09899d76
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцький Ю.А.

380487407280 zakupki.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056902
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А
Контактна особа: Висоцький Ю.А.
380487407280
zakupki.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2021 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2021 17:30
Очікувана вартість: 1 494 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника–органи державної влади та органи місцевого самоврядування).Місцезнаходження Замовника - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Розробка проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Генерала Петрова,22»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Комітетська,10-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 грудня 2021 17:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 17:40
проект договору.doc
09 грудня 2021 17:39
Додаток 1.docx
09 грудня 2021 17:39
Додатки до оголошення спрощеної закупівлі.docx
09 грудня 2021 17:39
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 17:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СКАЙСТРОЙ" 1 493 633,02
UAH з ПДВ
1 493 633,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2021 12:14
Електронний підпис
20 грудня 2021 10:41
Повноваження_ витяги.rar
20 грудня 2021 10:41
Акт техогляду.pdf
20 грудня 2021 10:41
Сертифікати_ трудові.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СКАЙСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СКАЙСТРОЙ"
#35845584
Переможець 1 493 633,02
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 15:21

Документи

22 грудня 2021 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2021 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКАЙСТРОЙ"
#35845584
1 493 633,02
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2021 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2023 11:02
дод. угода 3.pdf зміни до договору
25 жовтня 2023 11:01
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2022 15:00
дод. угода 2.pdf зміни до договору
04 квітня 2022 14:58
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 10:09
договір 250.pdf укладений
24 грудня 2021 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 250
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML