Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Ніжинський агротехнічний інститут" |
Код ЄДРПОУ: | 34492238 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Шевченка, 10 |
Контактна особа: |
Демчук Ірина Олександрівна 380463125381 nati_smolovyk_t@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 грудня 2021 17:36 |
Оскарження наміру укласти договір: | 20 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16520000-6: Сільськогосподарські розвантажувальні причепи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться по факту отримання товару протягом 10 (десяти ) банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного призначення на фінансування закупівлі Товару. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
09 грудня 2021 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-23-000006 ● 1f9d5f6b84e0438f88a3483a622b6a2c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2021 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.12.2021 № 725
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 22.12.2021 № 725
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2021-12-09-008533-a 09.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-30 15:44:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі тракторного самоскидного причіпу 2ТСП-8 за ДК 021:2015: 16520000-6 — Сільськогосподарські розвантажувальні причепи, очікуваною вартістю 324 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-008533-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-05 09:44:35
Пояснення на запит
На Ваш запит від 30 грудня 2021 року щодо проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі нами тракторного самоскидного причіпу 2ТСП-8 за ДК 021:2015: 16520000-6 – Сільськогосподарські розвантажувальні причепи, очікуваною вартістю 324 500,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-09-008533-a) повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо).
Ціни на даний вид товару, а саме тракторні самоскидні причіпи
2ПТС-6 з нарощеними бортами коливаються в діапазоні 280,0-300,0 тис.грн.
Нами придбано причіп 2ТСП-8 підсилений з додатковим навантаженням на шини (більшого діаметру і ширші), що дозволить перевозити вантажі до
8 тонн.
Очікувана вартість тракторного самоскидного причіпу 2ТСП-8 визначена в межах затверджених цін на ринку для даного виду товару.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена в тендерній документації за предметом закупівлі
ДК 021:2015: 16520000-6 – Сільськогосподарські розвантажувальні причепи (Тракторний самоскидний причіп 2ТСП-8):
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-18-006779-b;
- https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-02-000889-a.
Також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) – http://nati.org.ua/derzh_zak/DerzhZak_2021_Obgruntuvannya_zakupivli_161.pdf.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Ваш висновок надаємо інформацію З метою організації закупівлі по предмету ДК 021:2015:16520000-6: Сільськогосподарські розвантажувальні причепи (Тракторний самоскидний причіп 2ТСП-8) 02 листопада 2021 року було розпочато першу процедуру відкритих торгів, які 18 листопада 2021 року електронною системою закупівель автоматично відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. 18 листопада 2021 року було розпочато другу процедуру відкритих торгів, які 06 грудня 2021 року електронною системою закупівель автоматично відмінено через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. У зв’язку з цим тендерним комітетом прийнято рішення по предмету ДК 021:2015:16520000-6: Сільськогосподарські розвантажувальні причепи (Тракторний самоскидний причіп 2ТСП-8) здійснити закупівлю шляхом застосування переговорної процедури у відповідності до п.1, ч.2, ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» та направлено Товариству з обмеженою відповідальністю «Завод Кобзаренка» лист-запрошення для участі у проведенні переговорів 09 грудня 2021 року. За результатами переговорів прийнято рішення про намір укласти договір. Було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з прикріпленим протоколом №21/160 від 09 грудня 2021 року, де вказано обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та вказано номери процедур відкритих торгів: 1 процедура: UA-2021-11-02-000889-a, 2 процедура: UA-2021-11-18-006779-b, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Відповідно до чинного законодавства замовник самостійно визначає та завантажує в електронній системі закупівель експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Ми вважали, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі містяться у протоколі переговорів №21/160 від 09 грудня 2021 року рішення, прийнятого тендерним комітетом. Між ВП НУБіП України та ТОВ «Завод Кобзаренка» укладено договір від 20 грудня 2021 року №232. На даний час договір виконано. Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про неможливість усунення виявлених порушень у повному обсязі. У подальшому, всі виявлені в результаті моніторингу невідповідності Закону будуть враховані Замовником під час проведення закупівель. Запевняємо Вас, що під час проведення даної процедури тендерний комітет жодним чином не мав на меті порушити порядок проведення процедури закупівлі, регламентований нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та під час прийняття рішень. З метою уникнення подібних ситуацій проведена робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Порушення, що викладені у висновку, не призвели до втрати коштів або нанесення збитків. Запевняємо Вас, що під час проведення процедур закупівель враховувати всі Ваші зауваження з метою уникнення подібних ситуацій.
2022-01-11 16:16:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Завод Кобзаренка» #19344937 |
Переможець |
324 500,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2021 17:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 11:18
|
Договір 232.pdf | укладений |
20 грудня 2021 11:17
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Тракторний самоскидний причіп 2ТСП-8 | 1 | Одиниця |
324 500,00
UAH з ПДВ
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
21 грудня 2021 10:12
|
324 500,00 UAH | UA388201720343171001200010737 ВП НУБіП України "НАТІ" |
UA633006140000026009500048710 ТОВ "ЗАВОД КОБЗАРЕНКА" |
Оплачений |