Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЛОТ 1. Витратні матеріали – 3 найменування (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33690000-3 Лікарські засоби різні); ЛОТ 2 Гребінка наконечників Auto-Pure96 для магнітів; 96-луночний планшет з глибокими лунками (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33690000-3 Лікарські засоби різні). для Державної установи "Черкаський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України", за адресою м.Черкаси, Черкаська обл., вул. Волкова, 3
Очікувана вартість
1 203 200,00 UAH
UA-2021-12-09-005084-c c8d09102ebfc424f9718be56c4d6bc20
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Янішевська

+380674005323 ekonomist.labsentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38469768
Вебсайт: http://oblses.ck.ua/
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Волкова, буд. 3
Контактна особа: Алла Янішевська
+380674005323
ekonomist.labsentr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2021 10:32
Очікувана вартість: 1 203 200,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Закупівля проводиться у відповідності до пункту 31 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину (постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»), відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» для закупівлі товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» для спрощених закупівель, а також Постанови КМУ «Про затвердження переліку (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» №224 від 20.03.2020 р. із змінами і доповненнями.
Товари, що є предметом даної закупівлі є необхідними для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме:
1.Витратні матеріали – наконечники (розхідні матеріали): з їх допомогою зразки дозуються і змішуються в украй малих обсягах. Наконечники з фільтром використовуються переважно при роботі з потенційно інфікованими зразками, при ризику контамінації дозатора вмістом проб (наприклад, амплікона після ПЛР), радіоактивними, корозійними речовинами. Фільтр в «носику» необхідний як для захисту самої проби, так і для запобігання контамінації дозатора і зараження лаборанта.
2.Гребінка наконечників Auto-Pure96 для магнітів- (розхідний матеріал) одноразова насадка на магніти, сумісність зі станцією виділення нуклеїнових кислот Auto-Pure96; 96-луночний планшет з глибокими лунками (розхідні матеріали) одноразова глибоколуночна плашка, сумісність зі станцією виділення нуклеїнових кислот Auto-Pure96.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

09 грудня 2021 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2021 11:00
Оголошення_COVID-19 наконечники 08.12.2021.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Лот 1. Витратні матеріали – 3 найменування (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33690000-3 – Лікарські засоби різні);
Опис предмету закупівлі:
Закупівля проводиться у відповідності до пункту 31 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину (постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»), відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» для закупівлі товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» для спрощених закупівель, а також Постанови КМУ «Про затвердження переліку (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» №224 від 20.03.2020 р. із змінами і доповненнями.
Товари, що є предметом даної закупівлі є необхідними для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме:
1.Витратні матеріали – наконечники (розхідні матеріали): з їх допомогою зразки дозуються і змішуються в украй малих обсягах. Наконечники з фільтром використовуються переважно при роботі з потенційно інфікованими зразками, при ризику контамінації дозатора вмістом проб (наприклад, амплікона після ПЛР), радіоактивними, корозійними речовинами. Фільтр в «носику» необхідний як для захисту самої проби, так і для запобігання контамінації дозатора і зараження лаборанта.
2.Гребінка наконечників Auto-Pure96 для магнітів- (розхідний матеріал) одноразова насадка на магніти, сумісність зі станцією виділення нуклеїнових кислот Auto-Pure96; 96-луночний планшет з глибокими лунками (розхідні матеріали) одноразова глибоколуночна плашка, сумісність зі станцією виділення нуклеїнових кислот Auto-Pure96.
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 104 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 520,00 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1100 пач
«Лот 1. Витратні матеріали – 3 найменування (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 33690000-3 – Лікарські засоби різні);
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Волкова, 3
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Учасником та Замовником здійснюються відповідно до видаткової накладної та рахунку-фактури наданого Учасником, шляхом оплати вартості Товару згідно Специфікації протягом 7 (семи) банківських днів після його отримання. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Черевичний Валерій Анатолійович 944 000,00
UAH
944 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2021 12:54
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Черевичний Валерій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Черевичний Валерій Анатолійович
#2651013951
Переможець 944 000,00
UAH
21 грудня 2021 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2021 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Черевичний Валерій Анатолійович
#2651013951
944 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 10:48
Scan_20220106_095103.pdf зміни до договору
06 січня 2022 10:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 09:31
Scan_20211228_163822.pdf укладений
29 грудня 2021 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узвязку із неможливістю виконання Постачальником зобовязань у обсязі, визначеному Договором, Сторони домовились зменшити суму договору на 289900,00 грн. без ПДВ та відповідно пункту 2.4 Договору викласти в наступній редакції: "Сума цього договору становить 654100,00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 654 100,00
UAH