Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 Smart Line Office щ.80,500 арк, клас С+)
Очікувана вартість
12 987,84 UAH
UA-2021-12-09-004000-a 641017b6a7854068a56793d94a423fe3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучерява Олена Вікторівна

+380612226692 6ml.lena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05498683
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Сталеварів, 34
Контактна особа: Кучерява Олена Вікторівна
+380612226692
6ml.lena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
83 пачка
Ціна за одиницю: 156.48UAH з ПДВ
Папір А4 Smart Line Office щ.80, 500 арк, клас С+
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Сталеварів,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар проводяться по факту його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати фактичного отримання товару Замовником згідно видаткової накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

09 грудня 2021 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «СВІКОМ»
#37167117
Переможець 12 987,84
UAH з ПДВ
09 грудня 2021 13:12

Документи

09 грудня 2021 13:12
Електронний підпис
09 грудня 2021 13:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 08:52
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 13:16
Договір укладений
09 грудня 2021 13:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А4 Smart Line Office щ.80, 500 арк, клас С+ 83 пачка 156,48
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 12 987,84
UAH (в тому числі ПДВ 2 164,64 UAH)