Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05519480 |
Вебсайт: | http://cmkl.sumy.ua/ |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., м. Суми , вул. 20 років Перемоги, буд.13 |
Контактна особа: |
Анна Тубольцева +380500097010 yosmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 19:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 грудня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 660 810,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 608,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 19:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 19:21 |
Додаток 1-Кваліфікація-Томогексол 2022 р.docx | |
08 грудня 2021 19:21 |
Додаток 2-Технічні вимоги-Томогексол 2022 р.docx | |
08 грудня 2021 19:21 |
Додаток 3-Проект договору-Томогексол 2022 р.docx | |
08 грудня 2021 19:21 |
Додаток 4-Цінова пропозиція-Томогексол 2022 р.doc | |
08 грудня 2021 19:21 |
Тендерна документація-Томогексол 2022 р.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-18-000003 ● 45c28d6e6db44d02ac6c4920f1a17f56
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2022 13:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.11.2022 № 42-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
18.11.2022 № 42-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-08-019647-c, 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-21 12:06:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом розчин для ін’єкцій ДК 021:2015:33600000-6: фармацевтична продукції (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-019647-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2021-12-08-019647-с відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-22 12:16:21
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Розчин для ін’єкцій (ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція") (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-12-08-019647-c) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Розчин для ін’єкцій (ДК 021:2015 "33600000-6 Фармацевтична продукція") (Ідентифікатор закупівлі:UA-2021-12-08-019647-c) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
- Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій. Очікувана ціна є середнім арифметичним із отриманих даних.
- Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2021-12-08-019647-с відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Замовником забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті https://cmkl.sumy.ua , в розділі https://cmkl.sumy.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "Інфузія" |
1 403 400,00
UAH з ПДВ
|
1 403 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
АТ "ФАРМАК" |
1 656 841,50
UAH з ПДВ
|
1 656 841,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" |
1 660 809,60
UAH з ПДВ
|
1 660 809,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Інфузія" #31423376 |
Відхилено |
1 403 400,00
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 11:44
|
АТ "ФАРМАК" #00481198 |
Переможець |
1 656 841,50
UAH з ПДВ
|
05 січня 2022 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:57
|
ДУ 1 фармак.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 15:06
|
Скан договору ФАРМАК томогексол 30-2-22 1656841,50.pdf | укладений |
17 січня 2022 15:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін'єкцій, 350 мг йоду/мл по 100 мл у флаконі | 2800 | флакон |
550,00
UAH з ПДВ
|
ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін'єкцій, 350 мг йоду/мл по 20 мл у флаконі | 50 | флакон |
169,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою уточнення суми Договору відповідно до фактичних видатків Сторони дійшли згоди зменшити суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 30-2/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ТОМОГЕКСОЛ розчин для ін'єкцій, 350 мг йоду/мл по 100 мл у флаконі | 1400 | Флакон |
550,00
UAH з ПДВ
|