Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з проведення експертних досліджень для державної експертизи у сфері технічного захисту інформації виробу «Захищений носій ідентифікаційних паспортних документів»; код ДК 021:2015 – 98110000-7 – «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій»
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2021-12-08-007228-c 300af1d943094e548521b2f0cb5b082d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тарануха

+380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Наталія Тарануха
+380444810262
n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій


1. Дата укладення договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): дата укладення додаткової угоди № 1 - 07 грудня 2021р. до договору від 27.01.2021.
1.1. Номер договору/документа (документів), що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг): додаткова угода №1 до договору № 9.
2. Найменування Замовника: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
2.1. Місцезнаходження Замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
2.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
2.3. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
3. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: Приватне акціонерне товариство «Інститут інформаційних технологій».
4. Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 22723472.
5. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: 61166, м. Харків, вул. Коломенська, 15.
5.1. Номер телефону постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг: +380577142205.
6. Назва предмета закупівлі: послуги з проведення експертних досліджень для державної експертизи у сфері технічного захисту інформації виробу «Захищений носій ідентифікаційних паспортних документів»; код ДК 021:2015 – 98110000-7 – «Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій».
7. Кількість поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: відповідно до переліку послуг, додаток №1 до договору.
7.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: службові приміщення замовника, які знаходиться за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119 та виконавця, які знаходиться за адресою: вул. Коломенська, 15, м. Харків, 61166.
7.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.08.2022.
8. Ціна, зазначена в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг): 210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
8.1. Строк виконання договору: до 31.08.2022.
*У звіті про договір про закупівлю, укладеному без використання електронної системи закупівель, може зазначатися інша інформація.

Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пунктів 1.1, 8.1. Договору та викласти їх в такій редакції:
«1.1. Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов’язання надати послуги з проведення експертних досліджень для державної експертизи у сфері технічного захисту інформації виробу «Захищений носій ідентифікаційних паспортних документів» (далі - об’єкт експертизи), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити надані Виконавцем послуги відповідно до умов Договору».
«8.1. Даний Договір вступає в силу з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє до 31.08.2022, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Переліку послуг (Додаток 1 до Договору) та викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди № 1.
Ця Додаткова угода № 1 укладена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою № 1, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
Додаткова угода № 1 набирає чинності з дати підписання її Сторонами та діє впродовж строку дії Договору. Керуючись ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови цієї Додаткової угоди № 1 застосовуються до відносин Сторін, які виникли між ними за Договором з 27.01.2021.
До цієї Додаткової угоди № 1 додається та є невід’ємною частиною Договору «Перелік послуг» Додаток 1 до Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
отримання виконавцем рішення Адміністрації Держспецзв’язку про доцільність проведення експертизи з визначенням її виконавця з урахуванням пропозиції замовника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій
1 послуга
супроводження процедури відбору та ідентифікації зразків об’єкта експертизи, оформлення акту відбору зразків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій
1 послуга
підготовка технічних вимог до об’єкта експертизи, на відповідність яким будуть проводитися експертні випробування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій
1 послуга
супроводження процедури погодження Адміністрацією Держспецзв’язку технічних вимог до об’єкту експертизи, на відповідність яким будуть проводитися експертні випробування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій
1 послуга
розробка виконавцем програми та методики експертних досліджень для державної експертизи об’єкта експертизи і погодження розроблених програм та методики із замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій
1 послуга
супроводження виконавцем погодження Адміністрацією Держспецзв’язку програми та методики експертних досліджень для державної експертизи об’єкта експертизи (за необхідності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій
1 послуга
проведення виконавцем експертних досліджень об’єкта експертизи з оформленням та відправленням до Держспецзв’язку протоколів досліджень і проекту експертного висновку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій
1 послуга
супроводження розгляду та погодження протоколів досліджень і проекту експертного висновку на об’єкт експертизи з наступною реєстрацією та видачею експертного висновку на об’єкт експертизи, відповідно до переліку послуг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2021  —  31 серпня 2022
ДК 021:2015: 98113000-8 — Послуги спеціалізованих організацій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата у розмірі 50% від вартості послуг за договором у розмірі 105 000,00 грн. (сто п’ять тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ, замовник перераховує виконавцю впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання сторонами договору Аванс 5 Робочі 50
Iнша подія Остаточний розрахунок за договором у розмірі 50% від вартості послуг за договором у розмірі 105 000,00 грн. (сто п’ять тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ, замовник перераховує виконавцю впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дня підписання сторонами Акту здачі- приймання наданих послуг за договором. Пiсляоплата 5 Робочі 50

Тендерна документація

08 грудня 2021 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2021 12:01
Звіт про дог про закуп уклад без вик ел сист закуп (08.12.21).docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"
#22723472
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2021 12:04

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 12:11