Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Риба «Хек» свіжоморожена
Очікувана вартість
199 750,00 UAH
UA-2021-12-08-004087-c ● e540cd295d2e49098efffb8c17857ace
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Дніпропетровський дитячий будинок-інтернат Дніпропетровської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188272 |
Місцезнаходження: | 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 167 |
Контактна особа: |
Сергій Антіпов +380567222366 dddi_zakupka@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 10:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2021 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2021 12:00 |
Очікувана вартість: | 199 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Категорія замовника: Юридична особа, яка є установою, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є розпорядником бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2350 кілограми
Риба «Хек» свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49008, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 167
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 січня 2022
—
25 грудня 2022
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводиться в безготівкові формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар, згідно накладної протягом 20 банківських днів з дати підписання накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2021 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2021 09:13 |
договір риба 2022.docx | |
10 грудня 2021 09:13 |
Документація риба 2022.docx |
10 грудня 2021 09:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 грудня 2021 09:13 |
договір риба 2022.docx
|
|||
10 грудня 2021 09:13 |
Документація риба 2022.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо експлуатаційного дозволу
Дата подання: 15 грудня 2021 09:19
Дата відповіді: 15 грудня 2021 11:40
Шановний Замовник!
Доводимо до Вашого відома, що ЗАКОН УКРАЇНИ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", а саме Стаття 23. регламентує, що "Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження" при цьому виробники харчових продуктів тваринного походження отримують есплуатаційний дозвіл щодо "виробництва, переробки та реалізації харчових продуктів", а оператори ринку, що не є виробниками харчових продуктів тваринного походження, але здійснюють їх обіг, отримують експлуатаційний дозвіл щодо "зберігання харчових продуктів тваринного походження".
Важаємо, що вимога щодо надання в складі пропозиції "Експлуатаційний для потужностей (об'єктів) з виробюництва, переробки або реалізації харчових продуктів" є дискримінаціною та значно звужує коло потенційних учасників до ЛИШЕ ВИРОБНИКІВ харчових продуктів тваринного походження". Просимо внести відповідні зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
- первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
- транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
- зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
- виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
Тобто усі суб’єкти, що здійснюють діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження мають отримати експлуатаційний дозвіл, законом визначений вичерпний перелік підстав коли отримання відповідного дозволу не передбачається. Дозвіл необхідно отримувати в тому випадку, якщо ваша діяльність безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10 °C), до неперероблених продуктів тваринного походження відносять: молоко; м’ясо; риби; молюски і ракообразні; яйця; мед; інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Постачання продуктів харчування, навіть якщо ви не є виробником, передбачає наявність та спроможність постачальника (учасника) належним чином транспортувати та зберігати ці продукти до моменту відвантаження Замовнику, що передбачено умовами тендерної документації та договору, Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачає, що підтвердженням такої спроможності є отримання експлуатаційного дозволу.
Окрім того постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 344-р/пк-ск, від 19.03.2015 за результатами розгляду аналогічної за змістом скарги (пункт 3 Рішення) дійшла наступного висновку – «Таким чином, суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та/або обігу харчових продуктів [зокрема, переміщення (транспортування) або зберігання] повинні отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря. Враховуючи викладене, встановивши наведену вимогу у Документації, Замовник не порушив вимоги Закону в цій частині.»
Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють:
- первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції;
- транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
- зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;
- виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;
Тобто усі суб’єкти, що здійснюють діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження мають отримати експлуатаційний дозвіл, законом визначений вичерпний перелік підстав коли отримання відповідного дозволу не передбачається. Дозвіл необхідно отримувати в тому випадку, якщо ваша діяльність безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10 °C), до неперероблених продуктів тваринного походження відносять: молоко; м’ясо; риби; молюски і ракообразні; яйця; мед; інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Постачання продуктів харчування, навіть якщо ви не є виробником, передбачає наявність та спроможність постачальника (учасника) належним чином транспортувати та зберігати ці продукти до моменту відвантаження Замовнику, що передбачено умовами тендерної документації та договору, Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачає, що підтвердженням такої спроможності є отримання експлуатаційного дозволу.
Окрім того постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 344-р/пк-ск, від 19.03.2015 за результатами розгляду аналогічної за змістом скарги (пункт 3 Рішення) дійшла наступного висновку – «Таким чином, суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність з виробництва харчових продуктів та/або обігу харчових продуктів [зокрема, переміщення (транспортування) або зберігання] повинні отримати експлуатаційний дозвіл відповідного головного державного санітарного лікаря. Враховуючи викладене, встановивши наведену вимогу у Документації, Замовник не порушив вимоги Закону в цій частині.»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" #37276566 |
Переможець |
197 400,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2022 15:13
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2022 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 червня 2022 14:56
|
№6.pdf | зміни до договору |
28 червня 2022 14:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2022 11:39
|
Д 6.pdf | зміни до договору |
26 травня 2022 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 13:40
|
Договір 6.pdf | укладений |
05 січня 2022 13:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Риба «Хек» свіжоморожена | 2350 | кілограми |
84,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |