Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бараші сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04347628 |
Місцезнаходження: | 11255, Україна , Житомирська обл., село Бараші, с.Бараші вул.Героїв Майдану,10 |
Контактна особа: |
Якимчук Віктор Володимирович +380986675037 rada11255@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 28 грудня 2021 11:22 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата. Споживач сплачує за фактично спожиту електричну енергію протягом 10 банківських днів з дня підписання сторонами акта приймання-передачі електричної енергії, у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України; | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 10:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 10:38 |
ТД_ел.енергія_2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-14-000081 ● d74f0281af6d4a859b80d1a771f4cd23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 січня 2022 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.01.2022
№ 14
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.01.2022 № 14.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-12-08-002004-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 13:16:21
Запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Електрична енергія (з розподілом електричної енергії)», відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому в порушення вимог пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації, а саме, в пункті 1 розділу ІІІ, до формальних (несуттєвих) помилок не віднесено перелік помилок, які визначені пунктами Переліком формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998?
3. Чому в не дотримання вимог пункту 5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація не містить місце поставки товару?
4. Чому предмет закупівель відкритих торгів визначено з порушеннями вимог Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 у зв’язку з тим, що закупівля проводиться за фактично різними предметами згідно ДК 021:2015 :09310000-5 – «Електрична енергія» та ДК 021:2015 :65310000-9 «Розподіл електричної енергії» при цьому, що по останньому відсутня конкуренція на ринку?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-19 14:32:05
Пояснення
1.Розрахунок розміру витрат та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розраховувся з кількості електричної енергії яка була використона за попередній рік помножена на вартість електричної енергії включно з розподілом. Вартість електричної енергії бралася за місяць, що передував початку закупівлі.
2. При оголошенні наступних закупівель Замовник врахує Перелік формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998.
3. Місце поставки товару вказано в пункті 4.3 розділу I Загальні положення – Енергоустановки Замовника.
4. Замовник на час складання тендерної документації вважав, що послуги з розподілу електричної енергії входять до складу товару як такі, що необхідні для забезпечення поставки електричної енергії.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2022-02-10 15:42:57
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
порушення усунуто
2022-02-11 08:55:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 грудня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
970 001,94
UAH з ПДВ
|
916 668,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СКАЙ СОФТ |
1 115 002,23
UAH з ПДВ
|
916 668,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" #39577504 |
Переможець |
916 668,49
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2022 15:41
|
Додаткова угода | укладений |
10 лютого 2022 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 09:43
|
Договір | укладений |
11 січня 2022 09:41
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Електрична енергія (з розподілом електричної енергії) | 166667 | кВт*год |
5,49
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 січня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
173 324,74
UAH (в тому числі ПДВ 28 887,46 UAH)
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін |