Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
7 953,80 UAH
UA-2021-12-08-001687-b 8eb621c94f9247ab8835d888499daf18
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лісовенко Наталя Миколаївна

+380967632896 dzvlkr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Криворізька міська лікарня №10" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111977
Місцезнаходження: 50023, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141А
Контактна особа: Лісовенко Наталя Миколаївна
+380967632896
dzvlkr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Біндер 25 мм (30192700-8 Канцелярські товари) 36 пач Біндер 51 мм (30192700-8 Канцелярські товари) 36 шт Карандаш Buromax (30192130-1 Олівці) 24 шт Біндер 32 мм, 12 шт у пачці (30192700-8 Канцелярські товари) 36 шт Коректор стрічковий 5мм х 8м (30192160-0 Коректори) 24 шт Блок для записів 85х85 (30192700-8 Канцелярські товари) 3 шт Клей – олівець (30192700-8 Канцелярські товари) 30 шт Клей олівець 15 г (30192700-8 Канцелярські товари) 20 шт Папка куток А4 асорті (30192700-8 Канцелярські товари) 7 шт Папка на кнопці А4 пластикова (30192700-8 Канцелярські товари) 5 шт Папка на кнопці А5 пластикова (30192700-8 Канцелярські товари) 30 шт Швидкозшивач пластиковий А4 (30192700-8 Канцелярські товари) 10 шт Скотч 48*300 (30192700-8 Канцелярські товари) 5 шт Скотч 18*10 (30192700-8 Канцелярські товари) 10 шт Текст-маркер (30192123-9 Ручки-маркери) 5 шт Закладки для нотаток 15х45 мм пластик (30192800-9 Самоклейні етикетки) 10 шт Закладки 45*25 пластик (30192800-9 Самоклейні етикетки) 5 шт Закладки для нататок 75x125 мм з клейким шаром (30192800-9 Самоклейні етикетки) 10 шт Біндер 15мм (30192700-8 Канцелярські товари) 36 шт Файл А4 40 мкм (100 шт) (30192700-8 Канцелярські товари) 500 шт Клей ПВА 250 мл (30192700-8 Канцелярські товари) 10 шт Ручка кулькова. Синя (30192121-5 Кулькові ручки) 21 шт Ручка кулькова Шнайдер (30192121-5 Кулькові ручки) 4 шт Ластик "Koh-i-noor" 6541/80 "SunPerl" (30192100-2 Гумки) 10 шт Скрепки 25мм (30197220-4 Канцелярські скріпки) 10 пач Ножниці канцелярські 17см (30192700-8 Канцелярські товари) 3 шт Лупа ВМ (30192700-8 Канцелярські товари) 4 шт Штемпельна фарба 30 мл. синя (30192110-5 Чорнила та пов’язана продукція) 1 шт Скоба № 24. Для степлера № 24 (30197110-0 Скоби) 10 пак Скоба №10 (30197110-0 Скоби) 10 пак Сегрегатор 5 см (30199500-5 Сегрегетори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя) 23 шт Сегрегатор 7 см Buromax (30199500-5 Сегрегетори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя) 15 шт Папка на зав'язках (30192700-8 Канцелярські товари) 228 шт)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 найменувань
Канцелярські товари згідно специфікації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50023, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Вернадського, 141а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за фактично поставлений товар на підставі рахунку та видаткової накладної Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник Володимир Анатолійович
#3363203857
Переможець 7 953,80
UAH
08 грудня 2021 12:25

Документи

08 грудня 2021 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 09:52
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 953,80
UAH