Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23948575 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, ПЛОЩА РИНОК, будинок 1 |
Контактна особа: |
Білоніжко Ігор Володимирович 380322975722 Bilonizhko.Ihor@lvivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2021 15:33 |
Очікувана вартість: | 607 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 035,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79510000-2: Послуги з приймання телефонних дзвінків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 грудня 2021 09:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 09:26 |
Тендерна документація .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник вказав об’єм вхідних дзвінків, що може переадресовуватися на Контакт Центр Учасника за одну добу (п.1 Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі). Зазначений об’єм обчислений на підставі аналізу загальної кількості телефонних дзвінків, одержаних Гарячою лінією, динаміки максимальних навантажень на працівників та прийнятих і неприйнятих телефонних дзвінків працівниками Гарячої лінії за період 11 місяців 2021 року. Пікові навантаження на працівників Гарячої лінії припадають на нештатну ситуацію у місті (аварійні відключення електропостачання, водопостачання, надзвичайні ситуації). Відтак, за тиждень об’єм вхідних дзвінків, що може переадресовуватися на Контакт Центр Учасника, становитиме 350 – 10500; за місяць: 1500 – 45000; за рік: 18250 – 547500. Гранична більша кількість дзвінків враховує аварійні ситуації в місті, які можуть спричинити масові одночасні дзвінки великої кількості мешканців на Гарячу лінію міста. Дякую.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-28-000094 ● 2baf97735d2541b8a88f04910bf3e3d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 січня 2022 07:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 № 62
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 62.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-08-000777-a, 08.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-01 14:44:06
Про надання пояснення
Дата: 01.02.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-08-000777-a, яка проводилась Департаментом адміністративних послуг Львівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-04 13:34:31
Пояснення на запит
У відповідь на запит від 01.02 2022 повідомляємо наступне:
1.Розмір бюджетного призначення та очікувану вартість предмета закупівлі визначено згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами», а саме: на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. При визначенні очікуваної вартості замовник враховував об’єми прийнятих та перескерованих дзвінків за попередні роки, визначених тарифів та необхідної орієнтовної кількості хвилин на 2022 рік.
Гаряча лінія міста (далі – ГЛМ) — міська багатоканальна телефонна служба, де кожен мешканець Львова може отримати потрібну консультацію. Така служба не тільки надає консультації, а й контролює, як вирішуються конкретні проблеми. Працівники ГЛМ здійснюють обробку вхідних дзвінків шляхом їх реєстрації у відповідному програмному забезпеченні, забезпечують контроль їх виконання завдяки зворотному контакту з мешканцем.
Метою проекту є підвищення якості обслуговування мешканців м. Львова Контактним центром Львівської міської ради «Гаряча лінія міста Львова 1580» завдяки використанню послуги приймання вхідних телефонних дзвінків та опрацювання звернень мешканців до служб міста
В рамках роботи контакт-центру Замовника має проводитись 100% запис вхідних та переадресованих дзвінків в прив'язці до логіну оператора з обов'язковим збереженням телефонного номера абонента. Для забезпечення повного контролю за якістю наданих Послуг Замовник повинен мати можливість доступу до записів розмов в режимі реального часу. Записи надаються в аудіо форматі, доступному для відтворення за допомогою стандартних засобів ОС Windows або через WEB-оглядач.
Надання Послуг направлено на сприяння активної участі в управлінні містом кожного громадянина, шляхом надання необхідної інформації, реєстрації звернень до служб міста та забезпечується безпосередньо за рахунок наступних обов'язків Виконавця:
- Прийом переадресованих вхідних дзвінків;
- Управління чергою вхідних дзвінків. Можливість перемикання між лініями підтримки;
- Надання довідкових та консультативних послуг;
- Використання в роботі Алгоритма та скрипта розмови такого, що надано Замовником, для здійснення спілкування;
- Оперативне ведення звернень мешканців в інформаційну систему Замовника під час розмови;
- Можливість запису і прослуховування телефонних розмов;
- Облік витраченого часу співробітниками на телефонні розмови
Послуги надаються за замовленням. Пікове навантаження на операторів Виконавця за замовленням може становити 1 500 викликів на добу з середньою тривалістю розмови 120 секунд.
Пікові навантаження зазвичай викликані аварійними ситуаціями в місті, змінами в соціально –економічному житті міста, різними подіями, що відбуваються в місті, та в період зміни законодавства.
Взаємодія мережі Замовника з мережею Виконавця має здійснюється через шифровані канали зв'язку, для забезпечення конфіденційності передачі даних.
В рамках роботи контакт-центру Замовника має проводитись 100% запис вхідних та переадресованих дзвінків в прив'язці до логіну оператора з обов'язковим збереженням телефонного номера абонента. Для забезпечення повного контролю за якістю наданих послуг Замовник повинен мати можливість доступу до записів розмов в режимі реального часу. Записи надаються в аудіо форматі, доступному для відтворення за допомогою стандартних засобів ОС Windows або через WEB-оглядач.
Об’єм вхідних дзвінків, що може поступати на ГЛМ становить від 500 до 3 000 на добу. Режим обслуговування мешканців на ГЛМ - цілодобовий.
Об’єм вхідних дзвінків, що може переадресовуватися на обробку до Контакт Центу Учасника від 50 до 1 500 на добу.
Пікові навантаження дзвінків - об’єм одночасних вхідних дзвінків, що може переадресовуватися на обробку до Контакт Центу Учасника - 150-200.
За 2021 рік Замовником закуплено інформаційно-телекомунікаційних послуг (обробка вхідних викликів операторами) згідно договорів від 22.01.2021 №22/01/2021, від 28.04.2021 № 28/04/2021, від 27.08.2021 №27.08.2021 та від 01.12.2021 № 01/12/2021 на загальну суму 606 040.00 грн. На підставі закупівельних цін 2021 року було розраховано очікувану вартість послуг з обробки вхідних викликів операторами на 2022 рік, яка становила 607 000.00 грн.
2. Посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:(департаменти-департамент адміністративних послуг-обґрунтування закупівлі) https://city-adm.lviv.ua/public-information
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень законодавства у сфері закупівель, виявлених Західним офісом Держаудитслужби повідомляємо про розірвання Договору №14/01/2022 від 14.01.2022р. (додаткова угода №1 від 15.02.2022). Заходи щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 буде здійснено до 23.02.2022.
2022-02-17 09:00:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2021 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" |
606 920,00
UAH з ПДВ
|
606 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКОЛЛ" |
607 000,00
UAH з ПДВ
|
607 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ" #40186059 |
Переможець |
606 920,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2022 08:40
|
Додаткова угода №1 (про розірвання).pdf | укладений |
16 лютого 2022 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2022 13:57
|
Договір.pdf | укладений |
17 січня 2022 13:56
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 15 лютого 2022 |
Сума оплати за договором: |
62 400,18
UAH (в тому числі ПДВ 10 400,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Усунення порушень законодавства у сфері закупівель, виявлених Західним офісом Держаудитслужби |