Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полицький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Полицької сільської ради Вараського району Рівненської області |
Код ЄДРПОУ: | 22563717 |
Місцезнаходження: | 34374, Україна , Рівненська обл., Володимирецький район, село Полиці, вул.Шкільна 1 |
Контактна особа: |
Вакуліч Олександр +380973131021 polutsi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
У ході виконання робіт Підрядником було встановлено необхідність виконання додаткових аналогічних робіт, згідно відкоригованої проектної документації.
Враховуючи узагальнену відповідь від 03.10.2020 року №3304-04/60124-06 Мінеконом розвитку, Замовником повинно бути дотримано наступні вимоги для застосування п. 5 частини другої статті 40 Закону: - протягом трьох років після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у додаткових аналогічних роботах чи послугах, які є тотожними конкретним видам робіт та послуг, що містяться у договорі про закупівлю; - вартість таких робіт та послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю і з урахуванням змін, внесених до нього; - закупівля здійснюється у того самого Учасника.
З підрядником Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж» основний договір № 793-2018було укладено 19.12.2018 року, тобто у межах трьох річного терміну за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Полицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шкільній,1а в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області (ремонт даху)» за результатами процедури, що розміщені в системі Прозорро за ідентифікатором закупівлі: UA-2018-11-07-001192-c. Згідно остаточної вартості основного договору (4090000.00 грн з ПДВ) можливо укласти договір на суму не більшу 2045000,00 грн з ПДВ. Водночас, згідно відкоригованої проектної документації вартість таких додаткових робіт для виконання у цьому році становить 1530783.60грн з ПДВ, що не перебільшує вказану суму.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 грудня 2021 05:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
08 грудня 2021 05:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 грудня 2021 05:39 |
Протокол переговорна процедура ДАХ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-10-000040 ● 5fd9ec9cbb52463db4e8d61fe7828529
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2022 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.01.2022 № 11
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.01.2022 № 11
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-12-08-000076-c 08.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-10 16:45:45
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Полицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шкільній,1а в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області (ремонт даху)-коригування (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-000076-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) оприлюдненого в електронній системі закупівель, визначено підставу для застосування переговорної процедури закупівлі - п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Поясніть, чому в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону, з підстав визначених п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-18 10:44:19
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі Полицької ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Шкільній,1а в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області (ремонт даху)-коригування (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-12-08-000076-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником 08.12.2021 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПОЛІССЯБУДМОНТАЖ», проте сам договір не оприлюднений.
Відповідно до п. 5 ч. 8 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Чи підписаний договір про закупівлю з учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПОЛІССЯБУДМОНТАЖ», у разі його укладання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини 1 ст. 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-20 21:48:52
Пояснення
У зв'язку з скороченням видатків на проведення даної процедури, вона була відмінена, уповноважена особа, був звільнений з роботи за власним бажанням і рішення він не оприлюднив, тому рішення про відміну торгів було оприлюдено 20 січня 2022 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 4 частини другої статті 4 Закону та норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ПОЛІССЯБУДМОНТАЖ" #36090392 |
Переможець |
777 600,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2021 05:42
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 січня 2022 21:40 |
Кінець періоду оскарження: | 31 січня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 20 січня 2022 21:40 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі робіт |
20 січня 2022 21:40
|
Електронний підпис |
19 січня 2022 22:53
|
Протокол про відміну тендеру ДАХ.docx |