Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЖИТСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 21009324 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Болградська, буд. 98 |
Контактна особа: |
Семен Михайлович +380958639174 kpjulservis2@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 14:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
07 грудня 2021 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-13-000024 ● b7076fbbf8a24b8cb7103ee5837763a0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2022 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.12.2022 № 368
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.12.2022 №368.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-07-010728-c, 07.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-14 17:37:21
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-07-010728-c, яка проводилась комунальним підприємством Ізмаїльської міської ради «ЖИТСЕРВІС» (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Згідно пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію, зокрема, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
В оприлюдненому в електронній системі повідомленні про намір укласти договір умовою застосування переговорної процедури закупівлі вказано - відсутність конкуренції з технічних причин, в обґрунтуванні зазначено, що враховуючи норми Закону «Про ринок електричної енергії», для постачання електроенергії для побутових потреб Замовник може укласти договір з постачальником універсальних послуг постачання електроенергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електроенергією визначеної якості на всій території України.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідне обґрунтоване документальне підтвердження підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: відсутності конкуренції з технічних причин, на підставі якого було прийнято рішення про застосування саме переговорної процедури (із долученням відповідних документів), зокрема щодо підтвердження віднесення Замовника до категорії постачання електроенергії побутових чи малих непобутових споживачів.
4. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
5. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем переговорної процедури закупівлі при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності та інших документів, що вимагались Замовником (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів та самого запрошення Замовника)?
Під час моніторингу встановлено, що у відповідності до умов укладеного договору №22-171-ПУП від 22.12.2021 (пункту 13.13) невід’ємною частиною договору є додатки:
1) Додаток 1 «Заява-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг»;
2) Додаток 2 «Обсяги очікуваної споживання (постачання) електричної енергії Замовнику»;
3) Додаток 3 «Комерційна пропозиція №1/1-УП»;
4) Додаток 4 «Порядок розрахунок».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
7. Вказати причини не опублікування в електронній системі закупівель додатків до договору №22-171-ПУП від 22.12.2021, а саме: Додатку 1 «Заява-приєднання до умов договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг»; Додатку 2 «Обсяги очікуваної споживання (постачання) електричної енергії Замовнику»; Додатку 3 «Комерційна пропозиція №1/1-УП» та Додатку 4 «Порядок розрахунок».
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-20 08:43:47
відповідь
Надаємо відповідь на запит, файл "на запит". Надіслати вчасно відповідь не змогли через відсутність протягом тривалого періоду електрики та інтернет - зв'язку.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-12-20 13:07:03
додатково
В обгрунтуванніі переговорної процедури закупівлі помилково вказано, що торги не відбулися двічі. Насправді - один раз, так як ми уклали договір з постачальником, який є універсальним постачальником електроенергії; лише у нього є ліцензія універсального постачальника. Копію статуту КП "Житсервіс" надаємо.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до п.13.1 договору №22-171-ПУП про закупівлю електроенергії у постачальника універсальних послуг від 22.12.2021 року термін його дії закінчився 31.грудня 2022 року. Претензій до його виконання у сторін немає. Виявлені аудитслужбою порушення при здійсненні закупівлі електроенергії для потреб мешканців багатоквартирних будинків обговорені на нараді керівників підрозділів і служб підприємства 04 січня 2023 року. Наголошено на безумовному дотриманні вимог чинного законодавства при здійсненні закупівель. Додатки до договору публікуємо.
2023-01-06 09:54:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону та вимог частини п’ятої статті 8 Закону .)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42114410 |
Переможець |
3 192 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 15:39
|
Договір.pdf | укладений |
22 грудня 2021 15:37
|