Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів в приміщеннях КНП «ММЛ №1»
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2021-12-07-007697-a f334ecf858df4c9a969904000285945f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бережна Наталя Сергіївна

+380674995612 n.s.bereznaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Бережна Наталя Сергіївна
+380674995612
n.s.bereznaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2021 18:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2021 18:07
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів в приміщеннях КНП «ММЛ №1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Клубна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2021 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2021 18:03
Договор_на_услуги_2021.doc
07 грудня 2021 18:03
Оголошення спрощена послуги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2021 18:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СЕРВІСМАКС 199 500,00
UAH з ПДВ
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2021 15:37
Прот пож. испытаний.pdf
16 грудня 2021 15:37
Прот испытаний WR700.pdf
16 грудня 2021 15:37
паспорт.pdf
16 грудня 2021 15:10
Електронний підпис
16 грудня 2021 15:03
3. ВИПИСКА З РЕЄСТРУ.pdf
16 грудня 2021 15:03
ИНН Холодный.pdf
16 грудня 2021 15:03
персонал.pdf
16 грудня 2021 15:03
обладнання (1).pdf
16 грудня 2021 15:03
Паспорт Холодный.pdf
16 грудня 2021 15:03
згода поставка услуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СЕРВІСМАКС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СЕРВІСМАКС
#42902792
Переможець 199 500,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 18:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СЕРВІСМАКС
#42902792
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 13:55
Додаткова угода _2 до договору 209 від 24.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:54
Повідомлення про внесення змін до договору _ 209 доп _2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 18:12
Повідомлення про внесення змін до договору _ 209 від 21.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:11
Додаткова угода _1 до договору _209 від 24.12.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:11
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 12:26
Договір _209 від 21.12.2021 Послуги з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон тп улаштування відкосів.pdf укладений
22 грудня 2021 12:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів в приміщеннях КНП «ММЛ №1» 1 послуга 199 500,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): « ….. Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 в наступній редакції: За недання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю загальну суму сто дев'яносто дев'ять тисяч п'ятсот гривень 00 копійок (199500,00 грн) у т.ч. ПДВ 33250 ,00 грн.: яка складається з суми товару сто сімдесят одна тисяча триста двадцять одна гривня 79 коп. (171 321,79 грн) у т.ч. ПДВ 28553,63, та суми послуги двадцять вісім тисяч сто сімдесят вісім гривень 21 коп. (28178,21) у т.ч. ПДВ 4696,37 грн., протсягом 10 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг,шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але у разі затримки бюджетного фінансування,розрахунок за надані послуги здіснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Замовника. 2. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою,є обов'язковими для виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту ії подпісання обома Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони…….»
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «….. Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 в наступній редакції: За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю загальну суму сто дев'яносто дев'ять тисяч п'ятсот гривень 00 копійок (199500,00 грн.) у т.ч. ПДВ 33250 ,00 грн.: яка складається з суми товару Сто сімдесят одна тисяча триста двадцять одна гривня 79 коп. (171 321,79 грн.) у т.ч. ПДВ 28553,63, та суми послуги двадцять вісім тисяч сто сімдесят вісім гривень 21 коп. (28178,21) у т.ч. ПДВ 4696,37 грн., протягом 10 календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг,шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але у разі затримки бюджетного фінансування,розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Замовника . 2. Інші умови Договору не змінені даною Додатковою угодою,є обов'язковими для виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання обома Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони…….»
Номер договору про закупівлю: 209
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів в приміщеннях КНП «ММЛ №1» 1 послуга 199 500,00
UAH з ПДВ