Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45420000-7 Столярні та теслярні роботи; (Встановлення протипожежних дверей в приміщенні КЗ КОР "КОЛІФКС")
Очікувана вартість
19 500,00 UAH
UA-2021-12-07-006330-c 53340fea51e5462ca313b622519a780a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дзядевич Ірина Володимирівна

+380456370496 kolifks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту"
Код ЄДРПОУ: 23568329
Вебсайт: http://kolifks.kiev.ua
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., місто Біла Церква, вулиця Леваневського 52/4
Контактна особа: Дзядевич Ірина Володимирівна
+380456370496
kolifks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Відповідно до п.1 ч.7 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників (UA-2021-11-15-002332-c та UA-2021-11-25-001106-с)-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Встановлення протипожежних дверей в приміщенні КЗ КОР "КОЛІФКС"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Леваневського, 52/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

07 грудня 2021 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЛИК СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2457915296
Переможець 19 500,00
UAH
07 грудня 2021 12:23

Документи

07 грудня 2021 12:22
Електронний підпис
07 грудня 2021 12:20
Протокол 85.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:24
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 12:27
Договір 59.PDF укладений
07 грудня 2021 12:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 500,00
UAH