Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кобеляцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04057304 |
Місцезнаходження: | 39200, Україна , Полтавська обл., місто Кобеляки, вулиця Касьяна, 29 |
Контактна особа: |
Глова Тетяна Володимирівна +380534331472 vukonav_komitet@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 грудня 2021 13:38 |
Очікувана вартість: | 228 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 288,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100 % вартості фактично поставленого товару шляхом перерахування грошових коштів згідно з рахунком-фактурою на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання представниками Сторін накладної та акту приймального контролю (якості) Товару, за умови наявності відповідного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 11:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 11:41 |
ТД бензин_ ДП потреба 2022 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000086 ● 8f02f62de4be492da9da3e2fb81591a4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2022 07:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.08.2022 № 20-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 17.08.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 17.08.2022 № 20-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2021-12-07-006219-c 07.12.2021
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-18 12:08:15
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 14:28:54
Відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2022-08-17-000086 повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до видів систем живлення двигунів на транспортних засобах, бензокос та бензопил, що знаходяться у власності Замовника. Якість нафтопродуктів повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам (ДСТУ, ГОСТ) та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2020 № 927 для бензину автомобільного А-92 та дизельного палива.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проведеного аналізу цін на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель бензину А-92 та дизельного палива в талонах.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості розміщено на сторінці веб-сайту за посиланням https://kobelyaky-miskrada.gov.ua/pub-info-category/187
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 16:15:04
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання.
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) просимо надати інформацію щодо виконання грошових та інших зобов’язань, передбачених договором від 04.01.2022 № 1 з підтверджуючими документами (видаткові накладні, акти приймання-передачі, платіжні доручення, виписки банку тощо).
Крім того, просимо повідомити про вжиті виконавчим комітетом Кобеляцької міської ради заходи щодо виконання Постанови № 187.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 12:20:55
Відповідь замовника на запит
На Ваш запит про надання пояснень щодо моніторингу UA-M-2022-08-17-000086 надаємо первинні бухгалтерські документи, що підтверджують фактичне отримання товару за Договором № 1 від 04.01.2022 р. укладеним з ТОВ «Татнєфть-АЗС-Україна» за процедурою відкриті торги, яка була оголошена 07.12.2022 р. до введення воєнного стану.
Також повідомляємо, що накладні оплачено по 24.02.2022 р. Станом на 26.08.2022 р. фінансові зобов’язання по накладній №КО000000066 від 18.03.2022 р. на суму 46 980,00 грн. (сорок шість тисяч дев’ятсот вісімдесят грн.. 00 коп.) не оплачені – в зв’язку із вступом в дію постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації».
Окремо, Виконавчим комітетом Кобеляцької міської ради заходів на виконання дії постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» не розроблялися.
Факт оплати зобов’язань підтверджено копіями платіжних доручень із штампом «Оплачено» Казначейством.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 грудня 2021 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" |
201 312,00
UAH з ПДВ
|
201 312,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
201 600,00
UAH з ПДВ
|
201 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Татнєфть - АЗС - Україна" #38194448 |
Переможець |
201 312,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2021 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 08:15
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 10:20
|
Дод.угода _1.PDF | зміни до договору |
14 лютого 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 11:46
|
Договір _1.PDF | укладений |
05 січня 2022 11:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
бензин А-92 в талонах номіналом 10, 20 літрів | 4800 | літр |
27,96
UAH з ПДВ
|
дизельне паливо в талонах номіналом 10 літрів | 2400 | літр |
27,96
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не білше ніж 10 % |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
бензин А-92 в талонах номіналом 10, 20 літрів | 4800 | літр |
27,96
UAH з ПДВ
|
дизельне паливо в талонах номіналом 10 літрів | 2400 | літр |
27,96
UAH з ПДВ
|