Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з поводження з побутовими відходами)
Очікувана вартість
6 399,84 UAH
UA-2021-12-07-004529-b 2ea69d9d9cfe45ee801f68ef80edc83e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Приз Наталія Василівна

+380645242042 ufzbo@lg.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40108845
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1
Контактна особа: Приз Наталія Василівна
+380645242042
ufzbo@lg.npu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Причини для застосування переговорної процедури закупівлі: відсутність конкуренції з технічних причин на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи (пп.2 п. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»). Отже Замовник торгів через відсутність конкуренції не має можливості забезпечуватись послугами іншими підприємствами. Дані послуги за місцезнаходженням Замовника можуть бути надані лише певним постачальником, в особі Учасника. Відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про відходи», суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами укладають договори з юридичною особою, яка в установленому порядку визначена виконавцем послуг на вивезення побутових відходів на певній території, на якій знаходиться об'єкт утворення відходів. Згідно з положеннями статті 35-1 Закону України «Про відходи» збирання та перевезення відходів у межах певної території здійснюються юридичною особою, яка уповноважена на це органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах, спеціально обладнаними для цього транспортними засобами. Орган місцевого самоврядування на конкурсних засадах визначає виконавця послуг з перевезення побутових відходів з певної території населеного пункту. На території знаходження Замовника відсутні підприємства, які мають на балансі спецтехніку для здійснення послуг з поводження з побутовими відходами. Отже Замовник через відсутність конкуренції не має можливості забезпечуватись послугами з поводження з побутовими відходами іншими підприємствами. Дані послуги за місцезнаходженням Замовника можуть бути надані лише певним постачальником, в особі КП «Шляхово-експлуатаційне підприємство» Рубіжанської міської ради, що засвідчують дані з листа від 22.04.2021 № 019-010/2455 Рубіжанської міської ради та відповідно до рішення виконавчого комітету Рубіжанської міської ради від 10.02.2021 № 6/224 «Про визначення виконавця послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) у м. Рубіжне».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021 17:26
Оскарження наміру укласти договір: 18 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52.6 м.куб
послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93003, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, вул. Смірнова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 10 банківських днів після отримання актів виконаних послуг та підписання їх з обох Сторін. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 грудня 2021 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#13395773
Переможець 6 399,84
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 17:26

Документи

07 грудня 2021 17:26
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:25
протокол
07 грудня 2021 17:25
Обгрунтування.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 17:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#13395773
6 399,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 17:26
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:25
протокол
07 грудня 2021 17:25
Обгрунтування.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 16:37
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 17:54
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 17:52
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:55
договір укладений
20 грудня 2021 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 2.1 розділу 2 та до п. 4.3 розділу 4 Договору
Номер договору про закупівлю: 646
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 407,89
UAH (в тому числі ПДВ 901,31 UAH)