Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
980,00 UAH
UA-2021-12-07-004364-c 250a56288b5a4f259fa1268e66c4aa16
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Присяжнюк

+380962386183 vika.prysiazhniuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ)" ШВАЙКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРДИЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43515323
Місцезнаходження: 13331, Україна , Житомирська обл., село Швайківка,, ВУЛИЦЯ ОСІВКА , будинок 1
Контактна особа: Вікторія Присяжнюк
+380962386183
vika.prysiazhniuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Місце знаходження Замовника: 13331, Житомирська область, Бердичівський район, с.Швайківка, вул.Осівка,1А. Вид закупівлі: звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Оплата товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13331, Україна, Житомирська область, село Швайківка, Осівка, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2021  —  09 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично наданий товар протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаної накладної Сторонами , підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

07 грудня 2021 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СТОЛЯР ГАЛИНА ПЕТРІВНА
#2731610367
Переможець 980,00
UAH
07 грудня 2021 10:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 10:55

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір 7 штуки 140,00
UAH