Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 42753445 |
Вебсайт: | https://www.ukb.if.ua/ |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21 |
Контактна особа: |
Крошняк Назарій Олегович +380342511085 ukbif2019@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 11:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
07 грудня 2021 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 11:20 |
ВОР.doc | |
07 грудня 2021 11:20 |
Експертиза.pdf | |
07 грудня 2021 11:20 |
Дефектний.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000049 ● 02c2adb99de44675bbb6b038546dcc6f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 14:52 |
НАКАЗ
04.07.2022 145
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.07.2022 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-12-07-001637-b 07.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-14 11:32:46
Запит про надання пояснень
Керівнику управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Володимиру ЛУНІВУ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво навчального корпусу та спортивного залу Делятинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 на вул. 16 Липня в смт. Делятин Надвірнянського району Івано-Франківської області. (Додаткові роботи) (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-001637-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати локальний кошторис по виконаним роботам за основним договором про закупівлю, укладеним за результатами проведення відкритих торгів, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до- Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Однак, станом на 26.07.2022 відповідь на запит про надання пояснень від 14.07.2022 року в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Промбудсервіс-Косів» #33909174 |
Переможець |
2 926 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 11:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 10:10
|
Додаткова угода _ 32.дм.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 14:21
|
ДУ 88д.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 08:05
|
Договір 18т | укладений |
20 грудня 2021 08:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 88д |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 18т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 32/дм |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |