Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво навчального корпусу та спортивного залу Делятинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 на вул. 16 Липня в смт. Делятин Надвірнянського району Івано-Франківської області. (Додаткові роботи) (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 926 000,00 UAH
UA-2021-12-07-001637-b b95e992ddc514edf974dd6c8afb07a98
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Вебсайт: https://www.ukb.if.ua/
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
у зв’язку з виникненням непередбачених обставин з’явилась необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника, за умови коли загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Документами, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі є: - Закон України «Про публічні закупівлі»; - Дефектний акт та кошторисна частина проектної документації. - Експертний звіт (Позитивний) № 1-0108-21/ПРОЕКСП від 24.11.2021 р.;

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2021 11:42
Оскарження наміру укласти договір: 18 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво навчального корпусу та спортивного залу Делятинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 на вул. 16 Липня в смт. Делятин Надвірнянського району Івано-Франківської області. (Додаткові роботи) (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78442, Україна, Івано-Франківська область, смт. Делятин, вул. 16 Липня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

07 грудня 2021 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2021 11:20
ВОР.doc
07 грудня 2021 11:20
Експертиза.pdf
07 грудня 2021 11:20
Дефектний.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-07-04-000049 ● 02c2adb99de44675bbb6b038546dcc6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 липня 2022 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
04.07.2022 145
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.07.2022 № 145

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2021-12-07-001637-b 07.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-07-14 11:32:46

Запит про надання пояснень

Керівнику управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Володимиру ЛУНІВУ
Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво навчального корпусу та спортивного залу Делятинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 на вул. 16 Липня в смт. Делятин Надвірнянського району Івано-Франківської області. (Додаткові роботи) (КНУ «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-07-001637-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати локальний кошторис по виконаним роботам за основним договором про закупівлю, укладеним за результатами проведення відкритих торгів, що підтверджує наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до- Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.

Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 липня 2022
Кінцевий строк оскарження: 11 серпня 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Однак, станом на 26.07.2022 відповідь на запит про надання пояснень від 14.07.2022 року в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднено, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Промбудсервіс-Косів»
#33909174
Переможець 2 926 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2021 11:42

Документи

07 грудня 2021 11:40
Електронний підпис
07 грудня 2021 11:35
протокол
07 грудня 2021 11:35
протокол учасник

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2021 11:42

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Промбудсервіс-Косів»
#33909174
2 926 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2021 11:40
Електронний підпис
07 грудня 2021 11:35
протокол
07 грудня 2021 11:35
протокол учасник

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 10:10
Додаткова угода _ 32.дм.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:21
ДУ 88д.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:19
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 08:05
Договір 18т укладений
20 грудня 2021 08:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18т
Договір:
Номер додаткової угоди: 88д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18т
Договір:
Номер додаткової угоди: № 32/дм
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML