Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 13648234 |
Місцезнаходження: | 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ МЛИНАРСЬКА, будинок 21 |
Контактна особа: |
Тимофіїв Наталія Анатоліївна 380342572373, 380342572372 ondzvit@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2021 08:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 грудня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 24 грудня 2021 12:17 |
Очікувана вартість: | 1 613 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 067,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник зобов’язаний оплачувати товар Постачальника на підставі накладної та\або рахунку фактури з відтермінуванням платежу не більше 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2021 08:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2021 08:32 |
Тендерна документацiя.doc | |
07 грудня 2021 08:18 |
Технічна специфікація.doc | |
07 грудня 2021 08:18 |
Проект договору.doc |
07 грудня 2021 08:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
07 грудня 2021 08:32 |
Тендерна документацiя.doc
|
||||||||||||||||||
07 грудня 2021 08:18 |
Технічна специфікація.doc
|
||||||||||||||||||
07 грудня 2021 08:18 |
Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-26-000038 ● 0cf43cd0dc48407cbb60963c1d5b0fab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2022 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
42 UA-2021-12-07-000085-a 07.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-28 07:40:19
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-28 15:13:44
Відповідь
На Ваш запит від 28.10.2022 р. надаємо наступну відповідь.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Під час визначення вимог щодо підтвердження якості лікарських засобів враховуються вимоги Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями. Лікарські засоби повинні бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку. Документи, які підтверджують якість та реєстрацію лікарських засобів: реєстраційне посвідчення на лікарський засіб, сертифікат якості та/або паспорт якості (для імпортованих лікарських засобів - висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу). Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лікарських засобів визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення. Відповідно до річного плану даної закупівлі фінансування здійснюється за власний рахунок.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме застосовувався метод обрахування очікуваної вартості товарів, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів, з урахуванням фактичних показників минулого року. Очікувана вартість закупівлі лікарських засобів здійснювалася також з урахуванням Реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://data.gov.ua/organization) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИКАРПАТСЬКИЙ НАРКОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-07 16:26:10
Запит про надання пояснень
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 28.10.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 28.10.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та моніторингу цін, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-10 11:33:26
Відповідь замовника на запит про надання пояснень міститься у прикріпленому файлі пдф.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 15 листопада 2022 р. повідомляємо наступне: Замовником прийнято рішення про дострокове припинення зобов’язання за Договором №1 від 10.01.2022 р. На даний час Замовник вживає заходів щодо розірвання договору, зокрема, шляхом надсилання до Постачальника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №1 від 10.01.2022 р. буде оприлюднена на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2022-11-17 16:02:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 грудня 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП "Обласний аптечний склад" |
1 612 209,20
UAH
|
1 612 209,20
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" |
1 613 398,12
UAH
|
1 613 398,12
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Обласний аптечний склад" #01977642 |
Переможець |
1 612 209,20
UAH
|
28 грудня 2021 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 14:29
|
dod_3.pdf | укладений |
29 листопада 2022 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2022 14:19
|
dod_2.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2022 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2022 10:18
|
Додаткова уг.pdf | зміни до договору |
27 травня 2022 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 14:42
|
dogovir012022.pdf | укладений |
10 січня 2022 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Цінова довідка ТПП |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Висновок ДАСУ |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |