Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення паспорта ліфта
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2021-12-06-016040-c f2ea7e21b7d94204a16e587c0300b466
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мончинська Ірина Віталіївна

+380482300332 m43142370@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС)
Код ЄДРПОУ: 44069166
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5
Контактна особа: Мончинська Ірина Віталіївна
+380482300332
m43142370@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом Обгрунтування Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником оголошено відкриті торги на закупівлю "Виготовлення паспорта ліфта " згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-10-29-009339-a дата формування звіту: 14.11.2021 р. закупівля не відбулася у зв'язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відкриті торги (повторно) на закупівлю "Виготовлення паспорта ліфта" UA-2021-11-16-000229-а також не відбулися у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Згідно Звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-11-16-000229-а дата формування звіту: 02.12.2021 р. Виходячи з того, що у Замовника існує потреба здійснити закупівлю "Виготовлення паспорта ліфта" для потреб Головного управління ДПС в Одеській області, може бути здійснена на підставі п.1 ч.2 ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" а саме, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Було досягнуто попередню домовленість з учасником переговорної процедури щодо вартості договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 17:07
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення паспорта ліфта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Семінарська, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

06 грудня 2021 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 16:46
протокол про намір.pdf
06 грудня 2021 16:46
UA-2021-11-16-000229-a-report.pdf
06 грудня 2021 16:46
UA-2021-10-29-009339-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НВП "Спецреммонтаж"
#34673528
Переможець 23 000,00
UAH
06 грудня 2021 17:07

Документи

06 грудня 2021 17:06
Електронний підпис
06 грудня 2021 17:03
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 17:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВП "Спецреммонтаж"
#34673528
23 000,00
UAH
Документи

Документи

06 грудня 2021 17:06
Електронний підпис
06 грудня 2021 17:03
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:07
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 12:01
протокол 406.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:41
договір укладений
20 грудня 2021 16:40

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 16:42
23 000,00 UAH UA588201720343120001000115715
ГУ ДПС в Одеській області
UA313808050000000026008722689
ТОВ"НВП"СПЕЦРЕММОНТАЖ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправити "Звіт про укладання договору" "МІСЦЕ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ АБО МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЧИ НАДАННЯ ПОСЛУГ" та вважати вірним: 65044, Одеська обл.. м.Одеса, вул. Семінарська, буд.5
Номер договору про закупівлю: 280-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 406
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 28 грудня 2021
Сума оплати за договором: 23 000,00
UAH