Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл письмовий 1600х600х750 мм
Очікувана вартість
4 400,00 UAH
UA-2021-12-06-012807-c 3d6a898210c843a3944884ff9f5c2dd6
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Бура

+380678989344 jurist_tanya@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛЬНА ФІТОСАНІТАРНА ЛАБОРАТОРІЯ"
Код ЄДРПОУ: 38483159
Вебсайт: http://cfl.gov.ua/index.php?lang=ru
Місцезнаходження: 03138, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Колоскова, буд. 7
Контактна особа: Тетяна Бура
+380678989344
jurist_tanya@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 15:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 16:00
Очікувана вартість: 4 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стіл письмовий 1600х600х750 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03118, Україна, м. Київ, Київ, Колоскова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2021
ДК 021:2015: 39181000-4 — Лабораторні столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата. Розрахунки між Учасником та Замовником за товар здійснюються після фактичного отримання товару протягом 5-ти банківських днів на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної (акту приймання-передачі) відповідно до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Учасника. Розрахунки за Договором здійснюються в безготівковій формі, в національній валюті України - гривні. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 07 грудня 2021 17:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
07 грудня 2021 17:02
Електронний підпис
07 грудня 2021 17:02
протокол 69.pdf