Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасаду та благо устрою Золотарівського ДНЗ , Хустського району»Коригування
Очікувана вартість
3 144 081,00 UAH
UA-2021-12-06-008017-c e540df52843e4dad83808be8737b4f86
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослава Пацкан

+380680813437 osvita55dr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44087578
Місцезнаходження: 90432, Україна , Закарпатська обл., Хустський р-н, село Драгово, вул.Центральна, будинок 100
Контактна особа: Ярослава Пацкан
+380680813437
osvita55dr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги за предметом закупівлі 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи,двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.UA-2021-10-08-004092-b ,UA-2021-10-29-009045-a

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 13:04
Оскарження наміру укласти договір: 17 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт фасаду та благо устрою Золотарівського ДНЗ , Хустського району»Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90432, Україна, Закарпатська область, с.Золотарьово, вул Центрадьна 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 грудня 2021 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 13:03
Пртокол 56.pdf
06 грудня 2021 13:03
UA-2021-10-29-009045-a-report.pdf
06 грудня 2021 13:03
UA-2021-10-08-004092-b-report.pdf
06 грудня 2021 13:03
Протокол 54.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-08-000041 ● 6832a1fe6a654f7e8d2011a81010c44e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 червня 2022 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.06.2022 №12-з
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.06.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2021-12-06-008017-с 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-15 15:39:03

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду та благо устрою Золотарівського ДНЗ, Хустського району». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-06-008017-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником Приватним підприємством «Майстер КА», під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-20 08:54:41

Добрий день ! Дякуємо, що моніторите нашу закупівлю !

Що до питання першого : .Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі; стосовно розрахунку затрат та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося тільки на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (скан копію зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва додаю ); посилання на сторінку вебсайту додаю :
http://dragovo.osv.org.ua/.
Що до питання другого : Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником Приватним підприємством «Майстер КА», під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень? Всі вимоги стосовно статті 40 Закону дотримано і не було підстав для відмови підприємцю «Майстер КА» в участі у процедури закупівлі.
Копії документів додаю .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-20 15:57:16

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду та благо устрою Золотарівського ДНЗ, Хустського району». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-06-008017-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому договір підряду від 20 грудня 2021 року №193, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі: відсутні додатки №1 «Протокол погодження договірної ціни», №2 «Договірна ціна з відповідними розрахунком», №3 «Календарний графік виконання робіт», які є невід’ємною частиною договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-21 10:17:55

Доброго дня !

Дякуємо ,що моніторете нашу закупівлю , щодо питання : Чому договір підряду від 20 грудня 2021 року №193, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі: відсутні додатки №1 «Протокол погодження договірної ціни», №2 «Договірна ціна з відповідними розрахунком», №3 «Календарний графік виконання робіт», які є невід’ємною частиною договору?Мною, як уповноваженою особою була допущена помилка , дякую що вказали мені на мою помилку , помилка буде
виправлена і в подальшому не допущена , скан- копії документів додаю .

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо , що замовником проведено роз’яснення щодо застосування вимог статті 10 Зокону України «Про публічні закупівлі» особі, відповідальній за оприлюднення інформації та/або документів на веб-порталі Уповноваженого органу і відправлення на навчання по публічних закупівлях . Гарантує здійснити заходи щодо недопущення вказаних у висновку порушень в подальшому .

2022-06-23 14:54:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 09 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙСТЕР КА"
#43037945
Переможець 3 144 081,00
UAH
06 грудня 2021 13:04

Документи

06 грудня 2021 13:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2021 13:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙСТЕР КА"
#43037945
3 144 081,00
UAH
Документи

Документи

06 грудня 2021 13:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 вересня 2022 15:04
ДУ розірвання.pdf укладений
23 вересня 2022 12:34
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2022 15:36
Додатки до договору (2).pdf зміни до договору
22 червня 2022 15:32
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2022 15:48
Додткова угода 1.pdf зміни до договору
22 березня 2022 15:47
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 10:06
ДОговір 193 (3).pdf укладений
21 грудня 2021 10:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з воєнним станом в Україні продовжується дія договору до 31.12.2023 року .
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: З різким здорожчаннням будівельних матеріалів ,та як наслідок , виникнення соціальних та економічних обставин , що у неможливлюють подальше виконання підрядником робіт згідно Договору №193 від 20.12.2021р. та здійснення коригування проектно-кошторисної документації , сторони дійшли згодо про розірвання договору №193 від 20.12.2021.