Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ДРАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ХУСТСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44087578 |
Місцезнаходження: | 90432, Україна , Закарпатська обл., Хустський р-н, село Драгово, вул.Центральна, будинок 100 |
Контактна особа: |
Ярослава Пацкан +380680813437 osvita55dr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 грудня 2021 13:04 |
Оскарження наміру укласти договір: | 17 грудня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
06 грудня 2021 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 грудня 2021 13:03 |
Пртокол 56.pdf | |
06 грудня 2021 13:03 |
UA-2021-10-29-009045-a-report.pdf | |
06 грудня 2021 13:03 |
UA-2021-10-08-004092-b-report.pdf | |
06 грудня 2021 13:03 |
Протокол 54.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-08-000041 ● 6832a1fe6a654f7e8d2011a81010c44e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 червня 2022 11:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.06.2022 №12-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 03 червня 2022 року №003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.06.2022 №12-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10.UA-2021-12-06-008017-с 06.12.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-15 15:39:03
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду та благо устрою Золотарівського ДНЗ, Хустського району». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-06-008017-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі;
2. Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником Приватним підприємством «Майстер КА», під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-20 08:54:41
Добрий день ! Дякуємо, що моніторите нашу закупівлю !
Що до питання першого : .Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі; стосовно розрахунку затрат та очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося тільки на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (скан копію зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва додаю ); посилання на сторінку вебсайту додаю :
http://dragovo.osv.org.ua/.
Що до питання другого : Чи дотримано вимоги частини третьої статті 40 Закону щодо надання учасником Приватним підприємством «Майстер КА», під час проведення переговорів, підтверджень про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону та надати копії документальних підтверджень? Всі вимоги стосовно статті 40 Закону дотримано і не було підстав для відмови підприємцю «Майстер КА» в участі у процедури закупівлі.
Копії документів додаю .
- 5 КБ-2.pdf
- 6КБ-2.pdf
- 7 Кб-2.pdf
- Аналогічний договір.pdf
- бух.дов. 2.pdf
- бухгалтерська довідка 1.pdf
- Вимоги.pdf
- Виписка (2).pdf
- Витяг З реєстру платників єдиного податку.pdf
- Витяг.pdf
- Від. рес. до звед.кош. роз.варт. обєкта буд..pdf
- від. труд.і зарп. до об.кош. №02-01.pdf
- Від.рес. до лок. кош. № 07-01-02.pdf
- Відомість рес. до лок.кош.№07-01-03.pdf
- Відомість рес.лок. кошт. №07-01-04.pdf
- Відомість ресурсів до лок. кош. №02-01-01.pdf
- Відомість ресурсів до лок. кош. №07-01-01 на мощ з водовід..pdf
- Відомість ресурсів лок кошторису №06-01-01.pdf
- Відомість трудомісткість і заробіт плати до обєк. кош. №07-01.pdf
- Відомість трудомісткості та заробітної плати до обєк. кошторису № 06-01.pdf
- Відомості з ЄДР.pdf
- Гарантійний лист 1.pdf
- Гарантійний лист 2.pdf
- Гарантійний лист 3.pdf
- Гарантійний лист 4.pdf
- Гарантійний лист 6.pdf
- гарантіний лист 5.pdf
- Графік роботи.pdf
- Декларация МТБ.pdf
- Декларація мат-техн.pdf
- Диплом 1.pdf
- Диплом 2.pdf
- Довідка про стан позичкової заборгованості.pdf
- Довідка 1.pdf
- Довідка аналогічний договір.pdf
- ДОвідка з ДПС.pdf
- Довідка мат. техн бази.pdf
- Довідка місце проживання.pdf
- Довідка наявність працівників.pdf
- Довідка про відкриті рахунки.pdf
- довідка стаття17.pdf
- Довідка.pdf
- Дог.аренди техніки.pdf
- Договір оренди техніки.pdf
- Договір техніки.pdf
- ДОговірна ціна аналогічного.pdf
- Договірна ціна по зак.pdf
- Договірна ціна.pdf
- Додаток 4.pdf
- Дозвіл.pdf
- Експертний звіт (2).pdf
- експертний звіт по зак..pdf
- зведен . кош. по зак..pdf
- Зведений кошторисний розрахунок1.pdf
- Інформаційна лист 6.pdf
- Інформаційний лист 1.pdf
- Інформаційний лист 2.pdf
- Інформаційний лист 4.pdf
- Інформаційний лист 5.pdf
- Інформаційний лист 7.pdf
- Інформаційний лист 8.pdf
- Іформаційний лист 3.pdf
- Іформаційний лист 4.pdf
- КБ-3 аналог.pdf
- КОП. паспорт.pdf
- Лист - згода 1.pdf
- Лист -відгук.pdf
- Лист згода №3.pdf
- лист згода №4.pdf
- лист -згода №6.pdf
- лист згода.pdf
- Лист -згода.pdf
- Лист згода2.pdf
- Лист підвердження.pdf
- Лист підтвердження.pdf
- Лист -підтвердження.pdf
- Лист- розяснення.pdf
- Лист-згода №7.pdf
- Ліцензія (2).pdf
- Лок . кош. на буд . роб. №07-01-01.pdf
- Лок кошт 02-01-01.pdf
- Лок. кош. на буд .роб№07-01-03.pdf
- Лок. кош. на буд.роб. №06-01-01.pdf
- Лок.кош. на буд. роб. №07-01-02 на підпірна стінка Благоустрій.pdf
- лок.кош. на буд.роб. № 07-01-04.pdf
- Наказ 1.pdf
- Наказ 3.pdf
- Наказ №4.pdf
- Наказ №5.pdf
- Наказ бух.pdf
- Наказ директора.pdf
- Обєкт . кошт. № 07-01.pdf
- Обєктний кошторис №02-01.pdf
- Обєктний кошторис №06-01.pdf
- Опис.pdf
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf
- Повідомлення про відкриті рахунки.pdf
- Порядок змін.pdf
- Посвідчення з охорони праці.pdf
- Пояснювальна записка.pdf
- Проект договору (2).pdf
- ПРотокол зас. охорон. праці.pdf
- Рішення 1.pdf
- Роз. заг. вир. вит. до лок. кош.№07-01-02 на під. сіт.pdf
- Роз. заг. виро. до лок кошт .№02-01-01.pdf
- Роз. заг. вит. до лок.кош. №07-01-03.pdf
- Роз. загл. вир. витрат док. кошт №07-01-01 на мощ. з водо.від.pdf
- роз.заг.вир. витрат до лок.кош.№07-01-04.pdf
- Розр. заг. вироб. ит. до лок.кош. №06-01-01.pdf
- Розрахунки.pdf
- Статут.pdf
- Тендерна пропозиція.pdf
- Тех.пас. авто 1.pdf
- тех.пас. авто №3.pdf
- тех.пас. авто№2.pdf
- Фінансова звітність_merged.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 15:57:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду та благо устрою Золотарівського ДНЗ, Хустського району». Коригування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-06-008017-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому договір підряду від 20 грудня 2021 року №193, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі: відсутні додатки №1 «Протокол погодження договірної ціни», №2 «Договірна ціна з відповідними розрахунком», №3 «Календарний графік виконання робіт», які є невід’ємною частиною договору?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-21 10:17:55
Доброго дня !
Дякуємо ,що моніторете нашу закупівлю , щодо питання : Чому договір підряду від 20 грудня 2021 року №193, завантажений в систему Prozorro не в повному обсязі: відсутні додатки №1 «Протокол погодження договірної ціни», №2 «Договірна ціна з відповідними розрахунком», №3 «Календарний графік виконання робіт», які є невід’ємною частиною договору?Мною, як уповноваженою особою була допущена помилка , дякую що вказали мені на мою помилку , помилка буде
виправлена і в подальшому не допущена , скан- копії документів додаю .
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо , що замовником проведено роз’яснення щодо застосування вимог статті 10 Зокону України «Про публічні закупівлі» особі, відповідальній за оприлюднення інформації та/або документів на веб-порталі Уповноваженого органу і відправлення на навчання по публічних закупівлях . Гарантує здійснити заходи щодо недопущення вказаних у висновку порушень в подальшому .
2022-06-23 14:54:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЙСТЕР КА" #43037945 |
Переможець |
3 144 081,00
UAH
|
06 грудня 2021 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2022 15:04
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
23 вересня 2022 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2022 15:36
|
Додатки до договору (2).pdf | зміни до договору |
22 червня 2022 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2022 15:48
|
Додткова угода 1.pdf | зміни до договору |
22 березня 2022 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2021 10:06
|
ДОговір 193 (3).pdf | укладений |
21 грудня 2021 10:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з воєнним станом в Україні продовжується дія договору до 31.12.2023 року . |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки до договору |
Номер договору про закупівлю: | 193 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 20 грудня 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | З різким здорожчаннням будівельних матеріалів ,та як наслідок , виникнення соціальних та економічних обставин , що у неможливлюють подальше виконання підрядником робіт згідно Договору №193 від 20.12.2021р. та здійснення коригування проектно-кошторисної документації , сторони дійшли згодо про розірвання договору №193 від 20.12.2021. |