Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі спостереження за сигналізацією на об’єктах ЗДМУ
Очікувана вартість
12 247,20 UAH
UA-2021-12-06-005278-c 80770cf0de6847139fff98ada5c21463
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юшков Павло Олексійович

061 233 04 82 PAXAYUSHKOV2@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Юшков Павло Олексійович
061 233 04 82
PAXAYUSHKOV2@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 09:00
Очікувана вартість: 12 247,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: Послуги зі спостереження за сигналізацією на об’єктах ЗДМУ (код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) 5.1. Назва предмету закупівлі (послуги) за номенклатурою: Послуги зі спостереження за сигналізацією на об’єктах ЗДМУ (код ДК 021:2015 – 79714000-2- Послуги зі спостереження) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 79710000-4 Охоронні послуги (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку №1 до Оголошення 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: м. Запоріжжя, вул. Гоголя, 108а., 69063 м. Запоріжжя, вул.Святого Миколая, 27. 69063 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 12 247,20 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.01.2022р. до 31.12.2022 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 10.12.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 15.12.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 січня 2023р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги зі спостереження за сигналізацією на об’єктах ЗДМУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Гоголя, 108а, вул.Святого Миколая, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79714000-2 — Послуги зі спостереження

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2021 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2021 11:32
Додаток 2.doc
06 грудня 2021 11:32
оголошення.docx
06 грудня 2021 11:32
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" 10 800,00
UAH з ПДВ
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2021 11:43
Електронний підпис
14 грудня 2021 11:42
Свідоцтва охоронників.pdf
14 грудня 2021 11:42
Завірений додаток 1.pdf
14 грудня 2021 11:42
Витяг ПДВ.pdf
14 грудня 2021 11:42
Довідки 127-0.pdf
14 грудня 2021 11:42
Довідка про транспорт.pdf
14 грудня 2021 11:42
Лист-згода з додатком 2.pdf
14 грудня 2021 11:42
Дозвола на зброю.pdf
14 грудня 2021 11:42
Лист-згода з додатком 1.pdf
14 грудня 2021 11:42
Довідка про ПЦС.pdf
14 грудня 2021 11:42
Статут.pdf
14 грудня 2021 11:42
Довідка про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
#43317264
Переможець 10 800,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 08:35

Документи

17 грудня 2021 08:35
Електронний підпис
17 грудня 2021 08:35
акцепт .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
#43317264
10 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2021 08:35
Електронний підпис
17 грудня 2021 08:35
акцепт .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 10:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 11:14
263П-21.pdf укладений
30 грудня 2021 11:13

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 лютого 2022 17:09
900,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
09 червня 2022 17:31
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
03 березня 2022 13:36
900,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
01 квітня 2022 15:34
900,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
04 травня 2022 14:57
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
05 липня 2022 13:22
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
03 серпня 2022 14:05
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
28 вересня 2022 16:27
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
07 жовтня 2022 14:39
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
17 листопада 2022 12:13
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
15 грудня 2022 17:18
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений
28 грудня 2022 16:51
450,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA883348510000000026000103484
ТОВ "ОХ - СЛАВУТИЧ"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2021 — 31 січня 2023
Сума оплати за договором: 10 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 800,00 UAH)