Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з програмного забезпечення "Програмний комплекс Медична інформаційна система (онлайн доступ у формі підписки на визначену кількість користувачів) та супутні послуги
Очікувана вартість
79 800,00 UAH
UA-2021-12-06-001874-b b9ffc52e48224ebe8d3769eb4ec0c95c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипюк Алла Віталіївна

+380365965329 buxpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Млинівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Млинівської селищної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 38668003
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., смт Млинів, вул.Степана Бандери,18
Контактна особа: Пилипюк Алла Віталіївна
+380365965329
buxpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2021 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2021 12:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 12:29
Очікувана вартість: 79 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку №1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „ Ціна – 100%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інформаційні системи(Медична інформаційна система «Helsi»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, смт Млинів,с.Острожець,с.Малі-Дорогостаї,с.Довгошиї,с.Новоселівка, вул.Степана Бандери,18,Каштонова,3,вул.Шевченка,17,вул.Радянська,3,вул.Набережна,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Рахунку, протягом 3 робочих днів з моменту його отримання Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Юа 79 800,00
UAH з ПДВ
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хелсі Юа

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хелсі Юа
#40436197
Переможець 79 800,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2021 15:19

Документи

20 грудня 2021 15:19
Електронний підпис
20 грудня 2021 15:17
Протокол 48 від 20.12.21.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2021 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Юа
#40436197
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2021 15:19
Електронний підпис
20 грудня 2021 15:17
Протокол 48 від 20.12.21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 16:04
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 16:03
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:17
Договір _06_01_22_7 від 06_01_22 (1) (2).pdf зміни до договору
10 січня 2022 08:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційні системи(Медична інформаційна система «Helsi») 1 послуга 350,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): помилково вказаний договір з ПДВ,
Номер договору про закупівлю: 06/01/22/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/01/22/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): допущена технічна помилка при публікації договору ціна договору вказана з ПДВ,а має бути без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 06/01/22/7
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційні системи(Медична інформаційна система «Helsi») 1 послуга 350,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 79 800,00
UAH