Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Thermal energy DK 021: 2015: 09320000-8 Steam, hot water and related products
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999684 |
Вебсайт: | http://dmkl.pp.ua/ |
Місцезнаходження: | 36004, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2 |
Контактна особа: |
Татьяна Різун +380532689069, +380509873050 dmkl.poltava@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "DYTYACHA MISKA KLINICHNA LIKARNYA POLTAVSKOYI MISKOYI RADY" |
National ID: | 01999684 |
Contact point: |
Tetiana Rizun +380532689069, +380509873050 dmkl.poltava@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 грудня 2021 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 січня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 січня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2022 13:40 |
Очікувана вартість: | 1 751 505,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 757,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 05 грудня 2021 16:20 |
Enquiries until: | 27 грудня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 січня 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 січня 2022 00:00 |
Information
Estimated total value: | 1 751 505 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 8 758 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 грудня 2021 21:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 грудня 2021 21:07 |
Зміни, що вносяться 20.12.21.doc | |
20 грудня 2021 21:07 |
ТД_теплова енергія нова редакція_20.12.21 .doc | |
20 грудня 2021 21:07 |
Договір тепло 2022в новій редакціі_20.12.21.doc | |
05 грудня 2021 19:46 |
ТД_теплова енергія нова редакція .doc | |
05 грудня 2021 19:46 |
Зміни, що вносяться.doc | |
05 грудня 2021 16:20 |
Договір тепло 2022.doc |
20 грудня 2021 21:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 грудня 2021 21:07 |
Зміни, що вносяться 20.12.21.doc
|
|||||||||
20 грудня 2021 21:07 |
ТД_теплова енергія нова редакція_20.12.21 .doc
|
|||||||||
20 грудня 2021 21:07 |
Договір тепло 2022в новій редакціі_20.12.21.doc
|
|||||||||
05 грудня 2021 19:46 |
ТД_теплова енергія нова редакція .doc
|
|||||||||
05 грудня 2021 19:46 |
Зміни, що вносяться.doc
|
|||||||||
05 грудня 2021 16:20 |
Договір тепло 2022.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-30-000027 ● e8c495c938a44387bda1e25e5bd86fd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2022 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.09.2022
№ 45-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.09.2022 №45-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
14. UA-2021-12-05-000503-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-03 09:58:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Теплова енергія» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-12-05-000503-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-06 15:38:52
Відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.10.2022.
Відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.10.2022.
1.Відносно питання, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275. Тариф, затверджено рішенням Полтавської обласної ради №286 від 21.10.2021 року. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог Законів України «Про теплопостачання», «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Правил користування тепловою енергією, Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж та інших нормативних документів, що регулюють відносини сторін з приводу теплопостачання. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до очікуваної потреби та обсягу фінансування.
Таким чином визначення очікуваної вартості здійснено у відповідності до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275.
2. Відносно питання щодо виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) повинні Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01999218/info) Комунальне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) є одержувачем бюджетних коштів.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи, що Комунальне підприємство «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» є одержувачем бюджетних коштів, на Замовника не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Не зважаючи на те, що ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» є одержувачем бюджетних коштів, та на нього не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710, замовником забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення інформації на власному веб-сайті (http://dmkl.pp.ua/p0062.htm, https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-12-05-000503-c?utm_source=widget_gov&utm_medium=dmkl.pp.ua).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень, про аргументовані заперечення або про про причини неможливості усунення порушень
2022-10-25 17:55:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності винної особи, а саме, оголошено догану.
2022-10-26 10:51:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01999684 |
Місцезнаходження: | 36004, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Олександра Бідного, буд. 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПОЛТАВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА "ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2022 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕГ" |
843 500,00
UAH з ПДВ
|
843 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПОЛТАВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА "ПОЛТАВАТЕПЛОЕНЕРГО" |
1 608 058,92
UAH з ПДВ
|
1 608 058,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕГ" #40930095 |
Переможець |
843 500,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2022 13:08
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 січня 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 жовтня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2022 15:48
|
0932_ДУ 1_№12_28.01.2022_тепло П.Юрченка .pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2022 15:46
|
0932_ДУ 1_№12_28.01.2022_тепло П.Юрченка .pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2022 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 14:13
|
0932_№12_28.01.2022_тепло П.Юрченка,2 .pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 19:53
|
0932_№12_28.01.2022_тепло П.Юрченка .pdf | укладений |
31 січня 2022 19:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір оприлюднюється на замину Договору завантаженого 31.01.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розірвання договору з вини постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |