Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" |
Код ЄДРПОУ: | 20760948 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71 |
Контактна особа: |
Очкусь Галина Іванівна +380324761535 tender.komitet9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2021 16:19 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 14:53 |
Очікувана вартість: | 1 113 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 565,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33390 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2021 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2021 16:14 |
додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
04 грудня 2021 16:14 |
додаток 2 форма технічного завдання.doc | |
04 грудня 2021 16:14 |
додаток 1- ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc | |
04 грудня 2021 16:14 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-18-000026 ● eb06a9b528a145219fce9f4e18c21749
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 15:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2022 № 207
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.07.2022 № 207.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-12-04-000371-a, 04.12.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-20 17:40:21
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-12-04-000371-a, яка проводилась Медичним реабілітаційним центром МВС України «Перлина Прикарпаття» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також обгрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У п.16.3 Розділу ХVІ тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру ( у разі їх наявності ) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги п.16.3 Розділу ХVІ тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів).
Під час моніторингу також встановлено, що до укладеного за результатами проведеного тендеру договору від 11.01.2022 №6/30 сторонами внесено зміни додатковою угодою від 30.05.2022 №1 в частині збільшення ціни товару (сметана, 21% жирн.) до 78,94 грн за 1 кг. У вказаній додатковій угоді зазначено, що зміни внесено на підставі довідки Головного управління статистики у Львівській області №13-07/510/10-22 від 14.04.2022, яка підтверджує факт коливання на ринку в бік зростання цін на молочні продукти різні.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати до моніторингу документи, що підтверджують коливання на ринку в період між укладенням договору від 11.01.2022 №6/30 та додаткової угоди від 30.05.2022 №1 ціни товару, щодо якого внесено зміни додатковою угодою від 30.05.2022 №1 (в тому числі довідку Головного управління статистики у Львівській області №13-07/510/10-22 від 14.04.2022).
5. Надати інформацію та відповідні підтверджуючі документи (накладні, платіжні доручення тощо) про обсяги придбаного товару після внесення змін до договору від 11.01.2022 №6/30 додатковою угодою від 30.05.2022 №1.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-25 16:03:32
Пояснення
Пояснення по моніторингу
- Пояснення 394.pdf
- договір молочні продукти різні 2-30 (1).pdf
- бюджетні пропозиції.pdf
- довідка щодо ліцензій та ліцензування.pdf
- довідка право підпису.pdf
- Довідка Головного управління статистики у Львівській області _ 13-07-510-10-22 від 14.04.2022.pdf
- довідка Головного управління статистики у Львівській області _ 13-07-340-10-22 від 21.02.2022.pdf
- лист звернення.pdf
- Обгрунтування UA-2021-12-04-000371-а.pdf
- видаткові накладні.pdf
- платіжні доручення.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення про виконання висновку моніторингу
2022-08-08 16:05:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС" |
1 112 101,20
UAH з ПДВ
|
1 106 347,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "АЛЬТАІР" |
1 112 536,00
UAH з ПДВ
|
1 106 971,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС" #43839672 |
Переможець |
1 106 347,20
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2021 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 16:15
|
додатковий договір 4-6-30.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2022 14:19
|
додатковий договір 3.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2022 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2022 09:00
|
додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2022 09:15
|
додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
01 червня 2022 11:06
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 10:32
|
договір 6-30.pdf | укладений |
11 січня 2022 10:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сметана, 21 % жирн. | 4800 | кг |
75,18
UAH з ПДВ
|
Кефір, 2,5 % жирн., фас. по 200 г | 19180 | кг |
36,24
UAH з ПДВ
|
Йогурт, 2,5 % жирн., фас . не менше 80г і не більше 115 г | 5600 | шт |
9,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 6-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6-30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сметана, 21 % жирн. | 1000 | кг |
78,94
UAH з ПДВ
|
Кефір, 2,5 % жирн., фас. по 200 г | 7000 | кг |
36,24
UAH з ПДВ
|
Йогурт, 2,5 % жирн., фас . не менше 80г і не більше 115 г | 3000 | шт |
9,00
UAH з ПДВ
|