Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Столи письмові (39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи)»
Очікувана вартість
38 000,00 UAH
UA-2021-12-04-000280-a f65f85ea0629490d93902a047166eec1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кикоть

380501324191 tenderkons@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЦЕНТР КОНСЕРВАЦІЇ ПРЕДМЕТІВ АРХЕОЛОГІЇ"
Код ЄДРПОУ: 44011032
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., Київ, вул.Спаська, будинок 12
Контактна особа: Юлія Кикоть
380501324191
tenderkons@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт.
Письмовий стіл 1300*680*750 (Ш*Г*В) з чотирма шухлядами в надставками для монітора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Спаська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт.
Письмовий стіл 1800*680*750 (Ш*Г*В) з вісьма шухлядами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Спаська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

04 грудня 2021 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Крапустін Вячеслав Володимирович
#2722405671
Переможець 38 000,00
UAH
04 грудня 2021 14:04

Документи

04 грудня 2021 14:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2021 14:05
20211203 Договір столи письмові.pdf укладений
04 грудня 2021 14:05