Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція котельні по вул.Промисловій в смт.Східниці Львівської обл.»
Очікувана вартість
1 480 381,20 UAH
UA-2021-12-03-015693-c c1b8624231a44f4b9e90578a25afb97a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ступак Леся Миколаївна

+380324848036 shidnitca.jkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східницька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 26359951
Місцезнаходження: 82391, Україна , Львівська обл., Східниця, Львівська обл., смт.Східниця, вул.Золота Баня, 3
Контактна особа: Ступак Леся Миколаївна
+380324848036
shidnitca.jkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 480 381,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 401,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Східницької селищної ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 268999980314060556000013929. 2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, та всі інші документи, які супроводжують банківську гарантію, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.3. Розмір забезпечення пропозиції: 7 000,00 грн. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №5 до документації спрощеної закупівлі). 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція котельні по вул.Промисловій в смт.Східниці Львівської обл.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82391, Україна, Львівська область, смт.Східниця, вул. Золота Баня, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

2.1. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.2. пункту 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Східницької селищної ради кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2.3 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA 268999980314060556000013929. 2.2. Гарантія, яка надається в електронній формі, та всі інші документи, які супроводжують банківську гарантію, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2.3. Розмір забезпечення пропозиції: 7 000,00 грн. 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2.5. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №5 до документації спрощеної закупівлі). 2.6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. 2.7. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 3.1. Забезпечення пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією.

Сума забезпечення: 7000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія
03 грудня 2021 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 17:26
Додаток 2 Кваліфікаціи_ні критеріі_.docx
03 грудня 2021 17:26
Додаток 1 Пропозиція.docx
03 грудня 2021 17:26
Оголошення.docx
03 грудня 2021 17:26
Додаток 5 Форма банківської гарантії.docx
03 грудня 2021 17:26
Додаток 4 Проект договору.docx
03 грудня 2021 17:26
Додаток 3 Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання.
Дата подання: 06 грудня 2021 14:01
Дата відповіді: 07 грудня 2021 11:13
Доброго дня. Просимо вказати потужність блочно-модульної котельні, спеціфікацію обладнання котельні.Розмістіть будь ласка проект та технічні рішення з данної закупівлі.Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня потужність 270 кВт. Зазначеного в дефектному акті достатньо для визначення вартості пропозиції учасників.
Дефектний акт
Дата подання: 07 грудня 2021 11:22
Дата відповіді: 08 грудня 2021 11:55
Доброго дня. Для компленктації котельні потрібно ХВО,димова труба.Розмістить з проекту спеціфікацію по котельні.Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Зазначеного в дефектному акті достатньо для визначення вартості пропозиції учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЖОР" 1 462 527,60
UAH з ПДВ
1 462 527,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 12:57
Електронний підпис
13 грудня 2021 12:56
Електронний підпис
13 грудня 2021 12:56
Клуб.rar
13 грудня 2021 12:56
Аналогічний 9 школа.rar
13 грудня 2021 12:56
Аналогічний СХ.rar
13 грудня 2021 12:07
Проект договору.pdf
13 грудня 2021 12:07
Svidoctvo_UBIB[1][1].zip
13 грудня 2021 12:07
СУБ.rar
13 грудня 2021 12:07
Довідка по АВК - 5.pdf
13 грудня 2021 12:07
Працівники.rar
13 грудня 2021 12:07
Форма пропозиції.pdf
13 грудня 2021 12:07
Технічна специфікація.pdf
13 грудня 2021 12:07
Лист згода по гарантії.pdf
13 грудня 2021 12:07
Договір на вивіз ТПВ.pdf
13 грудня 2021 12:07
Ліцензія_повноваження.zip
13 грудня 2021 12:07
МТБ.rar
13 грудня 2021 12:07
ЗВІТИ.rar
13 грудня 2021 12:07
СТАТТЯ 17.pdf
13 грудня 2021 12:07
Графік виконання.pdf
13 грудня 2021 12:07
Довідка про оборот.pdf
13 грудня 2021 12:07
охорона праці.rar
13 грудня 2021 12:07
Акт обстеження.pdf
13 грудня 2021 12:07
лист згода без авансу.pdf
13 грудня 2021 12:07
Ліцензія АВК-5 2021-2022.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЖОР"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЖОР"
#22400734
Переможець 1 462 527,60
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 16:34

Документи

14 грудня 2021 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЖОР"
#22400734
1 462 527,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2023 12:52
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 16:03
ДУ_1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 17:01
Кошторис_кот.Промисл..pdf зміни до договору
20 грудня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 17:14
Договір 15.12.21 укладений
16 грудня 2021 12:38

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція котельні по вул.Промисловій в смт.Східниці Львівської обл.» 1 роб 1 462 527,60
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2021 11:49
1 373 642,40 UAH UA048201720344221062155030352
Східницька селищна рада
UA863257960000026008300676631
МКП "Мажор"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Долучення кошторису
Номер договору про закупівлю: 15/12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну виконання робіт до 31.12.2021 відповідно до листа Підрядника від 29.12.21 №402
Номер договору про закупівлю: 15/12/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція котельні по вул.Промисловій в смт.Східниці Львівської обл.» 1 роб 1 462 527,60
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 462 527,60
UAH (в тому числі ПДВ 243 754,60 UAH)