Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Павло Томич +380980002316 davudiv.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2021 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2021 12:20 |
Очікувана вартість: | 1 775 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 50000, 00 грн.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 40 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 грудня 2021 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2021 17:06 |
проект договору.docx | |
03 грудня 2021 17:06 |
Технічна специфікація.docx | |
03 грудня 2021 17:06 |
Тендерна документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Охорона та патрулювання в адмінбудівлі Пасіки-Зубрицької сільської ради та на території Пасіки-Зубрицької сільської ради повинна проводитись цілодобово в т.ч. святкові та вихідні дні. В адмінбудівлі Пасіки-Зубрицької сільської ради цілодобово повинно перебувати троє осіб (одна особа відповідальна за пропускним режимом та охороною, двоє осіб за моніторинг системи відеоспостереження). Двоє осіб цілодобово повинні бути залучені до патрулювання вулиць Давидівської територіальної громади (с. Пасіки-Зубрицькі, с. Горішній, с. Кротошин, с. Давидів, с. Черепин, с. Старе Село, с. Будьків, с. Звенигород, с. Шоломинь, с. Відники, с. Гринів, с. Коцурів, с. Виннички, с. Дмитровичі, с. Гончари, с. Чишки, с. Волиця, с. Соснівка, с. Бережани, с. Миколаїв, с. Городиславичі, с. Гаї, с. Підсоснів), плюс один начальник охорони.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-11-000006 ● 174d7da1ca7a4f16a47c1bf7376a0f3e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2022 14:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2022 № 277
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 10.11.2022 № 277
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-12-03-015422-c 03.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-14 12:46:41
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-17 15:06:34
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень від 14.11.2022 р. Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до наявної потреби, з метою забезпечення охорони громадського порядку, безпеки та збереження майна Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області з урахуванням вимог Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та інших норм чинного законодавства України.
2. Щодо розміру витрат:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням сесії Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області від 08.12.2021 р. №17-11/2021 «Про бюджет Давидівської сільської ради на 2022 рік».
3. Щодо визначення очікуваної вартості:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме обрахування очікуваної вартості послуг здійснювалося за допомогою методу порівняння ринкових цін, а саме на підставі інформації про ціни на аналогічні послуги, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах надавачів послуг, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Таким чином, Замовник торгів під час обрахування очікуваної вартості не здійснював запит цінових пропозицій на момент оголошення відкритих торгів, а обраховував очікувану вартість виходячи із даних, що містяться у відкритому доступі мережі Інтернет, зокрема через пошукову систему в електронній системі закупівель "Prozorro" та на підставі укладених договорів в минулому бюджетному періоді з урахуванням індексу інфляції.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Посилання на веб-сайт замовника - https://davydivska-gromada.gov.ua/news/1638801352/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 листопада 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2021 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ |
1 765 164,00
UAH з ПДВ
|
1 765 164,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Петришин Роман Петрович |
1 773 000,00
UAH з ПДВ
|
1 773 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ #3308403471 |
Переможець |
1 765 164,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2021 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:46
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2022 15:57
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 січня 2022 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 11:25
|
Т-1_22.pdf | укладений |
06 січня 2022 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. «Виконавець» та «Замовник» дійшли згоди про внесення змін до Договору № Т-1/22 від «04» січня 2022 року, та погодили наступну (нову) редакцію пунктів Договору: п. 6.1. Виконавець відшкодовує Замовникові збитки, нанесені у наслідок крадіжки, знищення або псування майна Замовника на переданому під охорону Об’єкті сторонніми особами, які проникли на Об'єкт унаслідок неналежного виконання Учасником взятих на себе обов’язків за цим Договором, у межах суми, що складає 20000,00 грн. п. 7.2.9. Виникнення на Об’єкті масових заворушень. 2. «Виконавець» та «Замовник» дійшли згоди про виключення пунктів 7.1.5., 7.4., 8.2., 8.3. Договору № Т-1/22 від «04» січня 2022 року, 3. Інші умови врегульовані умовами договору № Т-1/22 від «04» січня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | Т-1/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. «Замовник» та «Виконавець» дійшли згоди внести зміни в Додаток №2 до Договору № Т-1/22 від 04 січня 2022 року виклавши його у новій редакції. 2. Інші умови врегульовані умовами Договору № Т-1/22 від 04 січня 2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | Т-1/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |