Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
157 470,00 UAH
UA-2021-12-03-014992-c e1120832b9754a1a8ede979acfdb8737
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Семенчук

+380636254110 zt_fin@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної міграційної служби України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 37808497
Вебсайт: https://dmsu.gov.ua/zhytomyr
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська,105
Контактна особа: Вікторія Семенчук
+380636254110
zt_fin@dmsu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 157 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 787,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 105
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної та/або акту приймання-передачі Товару). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 16:39
Проект договору.docx
03 грудня 2021 16:39
ОГОЛОШЕННЯ з додатками 30190000-7.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій