Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт водопровідних мереж в с. Гостів, Тлумацької ТГ (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
141 968,40 UAH
UA-2021-12-03-014779-c a88f71077b7a4de98c13f5024114f9db
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Павлюк

+380667840132 pavliukiryna2611@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БУДІНВЕСТ"
Код ЄДРПОУ: 44098925
Місцезнаходження: 76014, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ , вул. Бандери Степана, буд. 77
Контактна особа: Ірина Павлюк
+380667840132
pavliukiryna2611@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 16:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2021 01:00
Очікувана вартість: 141 968,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 709,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт водопровідних мереж в с. Гостів, Тлумацької ТГ (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ , Степана Бандери 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 16:28
Додатко №4.xls
03 грудня 2021 16:28
Оголошення на проведення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2021 01:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД" 141 467,00
UAH з ПДВ
141 467,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2021 00:49
Електронний підпис
15 грудня 2021 00:12
Електронний підпис
15 грудня 2021 00:11
Фотофіксація об'єкту.pdf
15 грудня 2021 00:11
Акт огляду.PDF
15 грудня 2021 00:11
Відповідність ч.2 ст. 17.PDF
15 грудня 2021 00:11
Інформація обладнання.PDF
15 грудня 2021 00:11
Розрахунки.PDF
15 грудня 2021 00:11
Календарний графік.PDF
15 грудня 2021 00:11
Повноваження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
Переможець 141 467,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 12:05

Документи

16 грудня 2021 12:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЛАНЕТАБУД"
#41467865
141 467,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 12:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 16:14
Електронний підпис зміни до договору
09 березня 2023 12:04
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
09 березня 2023 11:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 14:35
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 15:13
Договірна ціна.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 15:10
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 13:47
Додаток №1.PDF укладений
21 грудня 2021 13:45
Додаток №2.PDF укладений
21 грудня 2021 13:45
Договір.PDF укладений
21 грудня 2021 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 113ВР-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 113ВР-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 113ВР-2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: .