Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оснащення інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.(Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
661 395,60 UAH
UA-2021-12-03-014181-c a983887e9ee941fda2da0b0c494d3669
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410, +380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 08:00
Очікувана вартість: 661 395,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 307,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


перелік 10 об’єктів: Академіка Курчатова, 7 , вул. Академіка Курчатова, 9/21, вул. Академіка Курчатова, 16 , вул. Миколи Закревського, 27/2 ЦО-5, вул. Оноре де Бальзака, 54/21, вул. Петра Запорожця, 8-б ЦО-1, вул. Петра Запорожця, 8-б ЦО-2, вул. Петра Запорожця, 19, вул. Сулеймана Стальського, 8 , вул. Юності, 6
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли). Строк виконання робіт:до 22.12.2021. Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 втратив чинність згідно наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021№281.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 роботи
Оснащення інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Академіка Курчатова, 7 , вул. Академіка Курчатова, 9/21, вул. Академіка Курчатова, 16 , вул. Миколи Закревського, 27/2 ЦО-5, вул. Оноре де Бальзака, 54/21, вул. Петра Запорожця, 8-б ЦО-1, вул. Петра Запорожця, 8-б ЦО-2, вул. Петра Запорожця, 19, вул. Сулеймана Стальського, 8 , вул. Юності, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30 % від вартості Робіт за Договором. Після фактичного надходження коштів на рахунок підприємства. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору. Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
Форма підтвердження: документ
Назва документу: депозит (безвідсотковий) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсоткам вартості договору.
Вимоги до документу: Перерахування коштів здійснюється на р/р № UA983226690000026007300236945 у територіально відокремленому безбалансовому відділенні № 10026/0207 філії – Головного управління по місту Києву та Київській області АТ «Ощадбанк». В підтвердження чого учасником-переможцем надається копія платіжного доручення (з відміткою банку про сплату)
03 грудня 2021 16:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 16:02
Додаток 1 перелік.doc
03 грудня 2021 16:02
Додаток 2 Відомість робіт.rtf
03 грудня 2021 16:02
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
03 грудня 2021 16:02
Додаток 4 Вимоги замовника.docx
03 грудня 2021 16:02
Додаток 5 Договір нова ред.docx
03 грудня 2021 16:02
Інструкція учасникам_БМР.doc
03 грудня 2021 16:02
Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА БМР Word.doc
03 грудня 2021 16:02
Оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД" 661 090,81
UAH з ПДВ
661 090,81
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 грудня 2021 16:40
Електронний підпис
10 грудня 2021 16:12
Електронний підпис
10 грудня 2021 16:07
3.1 Мат-техн база.pdf
10 грудня 2021 16:07
4.6 Робітники.rar
10 грудня 2021 16:07
3.2 Витяг ОСВ 10 на 2021_11_01.pdf
10 грудня 2021 16:07
14. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
10 грудня 2021 16:07
11.4 Лист _ згода.pdf
10 грудня 2021 16:07
13. Гарантія _10 років.pdf
10 грудня 2021 16:07
6.3 ISO_завірені 3 шт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"

Забезпечення виконання договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
Переможець 661 090,81
UAH з ПДВ
14 грудня 2021 17:59

Документи

14 грудня 2021 17:59
Електронний підпис
14 грудня 2021 17:58
Визначення Семпал-15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2021 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
#19022122
661 090,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2021 17:59
Електронний підпис
14 грудня 2021 17:58
Визначення Семпал-15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 17:32
218 ДУ.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 17:31
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 12:53
218-2.pdf укладений
17 грудня 2021 12:52

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 11:48
360 424,10 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA613204780000026006924891454
ТОВ ФIРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
Оплачений
29 грудня 2021 11:49
218 436,45 UAH UA488201720344381009100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA613204780000026006924891454
ТОВ ФIРМА "СЕМПАЛ КО ЛТД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення коштів на покриття додаткових витрат та зменшення фактичних обсягів виконаних робіт, виявлених в результаті контрольної перевірки фактичних обсягів виконаних робіт Пункт 4.1. Договору та Додаток № 1 «Договірна ціна» та Додаток №4 «Перелік об’єктів у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 218-Г-БМ-ТЛ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 578 860,55
UAH (в тому числі ПДВ 96 476,75 UAH)