Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Шнурки для бейджів)
Очікувана вартість
1 570,46 UAH
UA-2021-12-03-007711-a 458fe5fee87c487580354e8cb0f3b145
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жмурко Катерина Олександрівна

+380505305177 k_zakh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Громадська організація «Федерація України зі стрибків у воду»
Код ЄДРПОУ: 25882722
Вебсайт: https://df-ua.org
Місцезнаходження: 03191, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Маршала Конєва, будинок, 8
Контактна особа: Жмурко Катерина Олександрівна
+380505305177
k_zakh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)Наказ №38 від 19.10.2021
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне (Шнурки для бейджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03191, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Маршала Конєва, будинок, 8,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати поставки Товару за умови, що Продавець виконав умови п. 4.2 Договору. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

03 грудня 2021 22:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ОФІС КИТ
#37921923
Переможець 1 570,46
UAH з ПДВ
03 грудня 2021 23:17

Документи

03 грудня 2021 23:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2021 23:27
178.pdf укладений
03 грудня 2021 23:22