Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень та санвузла в Народному домі "Просвіта" в смт.Поморяни Золочівського району Львівської області
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2021-12-03-007161-a 4e9994390cdf485faff87e346d77e5cc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попадюк Ігор Федорович

+380971706771 remezivci_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, соціального захисту та охорони здоров'я Поморянської селищної ради Золочівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 43930527
Місцезнаходження: 80755, Україна , Львівська обл., Золочівський район село Ремезівці, вул. Золочівська, 1
Контактна особа: Попадюк Ігор Федорович
+380971706771
remezivci_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 18:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 18:17
Очікувана вартість: 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень та санвузла в Народному домі "Просвіта" в смт.Поморяни Золочівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80760, Україна, Львівська область, смт.Поморяни, смт.Поморяни
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 18:12
Додаток_4_Проект_договору.doc
03 грудня 2021 18:12
Додаток 1 Пропозиція.docx
03 грудня 2021 18:12
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
03 грудня 2021 18:12
ДОДАТОК 2 КВАЛIФIКАЦIИ_НI КРИТЕРII.docx
03 грудня 2021 18:12
Оголошення (8).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання робіт
Дата подання: 09 грудня 2021 09:38
Дата відповіді: 09 грудня 2021 16:28
Шановний замовник! Просимо переглянути термін виконання робіт згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі, так як відповідно до чинного законодавства, процедурою проведення торгів, передбачено відповідні терміни для визначення переможця, оскарження, заключення договору, а також термін на дотримання технологічних норм для даного виду робіт. Термін виконання робіт відповідно до технічного завдання повинен відповідати трудовитратам визначеним кошторисною документацією. Враховуючи вище сказане виконати роботи, згідно технічного завдання, в термін передбачений оголошенням неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Так ,як замовник є державною установою та фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів, які використовуються в межах бюджетного року, перегляд термінів на виконання даних робіт є неможливим. Проте, дана закупівля є спрощеною та не є довгою у її проведенні.
Уточнення
Дата подання: 09 грудня 2021 09:50
Дата відповіді: 09 грудня 2021 16:21
Шановний замовник! Просимо надати інформацію про виготовлення кошторису. Кошторис складався відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 чи Настанов з визначення вартості будівництва???
Відповідь: Доброго дня!.Кошторис складається учасником та на його розсуд.
Уточнення
Дата подання: 09 грудня 2021 09:58
Дата відповіді: 09 грудня 2021 16:23
Шановний замовник! Просимо надати інформацію відповідно Технічної специфікації або внести зміни пункт 9. На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (яка товщина стяжки)???
Відповідь: Доброго дня. Кожен учасник може ознайомитися з технічним завданням, визначеним у додатку 2.
Уточнення
Дата подання: 09 грудня 2021 10:08
Дата відповіді: 09 грудня 2021 17:51
Шановний замовник! Просимо надати інформацію відповідно Технічної специфікації. Пункт 59 Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунту 2 1,2м3 та Пункт 60 Засипання вручну траншей, пазух котлованів та ям, група ґрунту 1 1,2м3. Для чого викопувати 1,2 м3 землі а потім знову її закопувати ???
Відповідь: Технічна специфікація(додаток20 розроблена на основі кошторисно-проектної організації, яка розроблена проектною організацією, а тому для надання відповіді по даному питанні потребує часу.
Вимога
Дата подання: 09 грудня 2021 12:03
Дата відповіді: 09 грудня 2021 17:55
Шановний замовник! Просимо надати інформацію відповідно Оголошення Пункту 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надати - копії дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки: дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Ознайомившись з Технічним завданням повідомляємо вас що роботи які ви запланували відповідно Закону України про охорону праці не підлягають роботам підвищеної небезпеки. Просимо внести зміни в даному предмету закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Хочемо звернути увагу, що згідно приміток учасник може надати лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання документів.
ВИМОГА
Дата подання: 09 грудня 2021 12:17
Дата відповіді: 09 грудня 2021 17:48
Шановний замовник! Відповідно строків виконання робіт згідно проекту договору Закупівлі «Капітальний ремонт приміщень та санвузла в Народному Домі "Просвіта" в смт. Поморяни Золочівського району Львівської області.» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ) розділу 14. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ, 14.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» грудня 2021 р., а в частині розрахунків до повного його виконання.Період подачі пропозиції до 14-12-2021, 18:17, а в Оголошенні Розділ 6.2. Строк укладання договору, 6.2.1. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.. Тому ваші дані повністю суперечить даній Закупівлі як та вашим вимогам просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч 15 ст 14 закону України" Про публічні закупівлі" замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів.
Уточнення
Дата подання: 09 грудня 2021 17:10
Дата відповіді: 09 грудня 2021 17:52
Шановний замовник! Просимо надати інформацію відповідно Технічної специфікації або внести зміни пункт 9. На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати (яка товщина стяжки)??? У вас незазначено. Якщо шановний замовник ви будете ігнорувати наші запитання ми будемо звертатись в органи оскарження.
Відповідь: Технічна специфікація(додаток20 розроблена на основі кошторисно-проектної організації, яка розроблена проектною організацією, а тому для надання відповіді по даному питанні потребує часу.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 18:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бойко Роман Ярославович 170 004,20
UAH з ПДВ
170 004,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 09:36
Електронний підпис
13 грудня 2021 09:33
Д 3.jpg
13 грудня 2021 09:33
Д 1.jpg
13 грудня 2021 09:33
2.ГЛ демпінг_page-0001.jpg
13 грудня 2021 09:33
ДУ 2.pdf
13 грудня 2021 09:33
12.ліцензія.zip
13 грудня 2021 09:33
17.негативний досвід.jpg
13 грудня 2021 09:33
30.платник єдиного.pdf
13 грудня 2021 09:33
22.працівники_page-0001.jpg
13 грудня 2021 09:33
26.відгук Поляни 001.jpg
13 грудня 2021 09:33
23.диплом.jpg
13 грудня 2021 09:33
вч1.rar
13 грудня 2021 09:33
Згода все_page-0001.jpg
13 грудня 2021 09:33
Д 2.jpg
13 грудня 2021 09:33
24.досвід_page-0001.jpg
13 грудня 2021 09:33
1.Лист згода мова_page-0001.jpg
13 грудня 2021 09:33
16.субпідряд_page-0001.jpg
13 грудня 2021 09:33
8-12.кошторис.zip
13 грудня 2021 09:33
27.паспорт.zip
13 грудня 2021 09:33
18.акт.jpg
13 грудня 2021 09:33
26.Відгук ВЧ 001.jpg
13 грудня 2021 09:33
13.декларація.pdf
13 грудня 2021 09:33
вч2.rar
13 грудня 2021 09:33
25.договір поляни.zip
13 грудня 2021 09:33
29.УСТАВЧІ ФОП БОЙКО.pdf
13 грудня 2021 09:33
Д 4.jpg
13 грудня 2021 09:33
27-28.паспорт.rar
13 грудня 2021 09:33
вч.rar
13 грудня 2021 09:33
техзавдання_page-0001.pdf
13 грудня 2021 09:33
21.мтб_page-0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бойко Роман Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бойко Роман Ярославович
#2530206873
Переможець 170 004,20
UAH з ПДВ
15 грудня 2021 12:40

Документи

15 грудня 2021 12:40
Електронний підпис
15 грудня 2021 12:39
протокол (7) (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бойко Роман Ярославович
#2530206873
170 004,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 грудня 2021 12:40
Електронний підпис
15 грудня 2021 12:39
протокол (7) (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:46
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 14:45
договір П.pdf укладений
16 грудня 2021 14:44

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 10:25
170 004,20 UAH UA378201720344221022155117545
Відділ ОКСЗ та ОЗ Поморянської с/р Л/О
UA133052990000026007031011893
ФОП Бойко Р.Я.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 170 004,20
UAH (в тому числі ПДВ 8 500,21 UAH)