Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2021-12-03-007139-a 2cdd84dad8b34c5e947ef6b8dde67a6a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурнашева Світлана Миколаївна

+380955232410 avdv.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Авдіївське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41419151
Місцезнаходження: 86065, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вул. Комунальна, будинок 4
Контактна особа: Бурнашева Світлана Миколаївна
+380955232410
avdv.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно відомостей електронної системи закупівель "Prozorro" відкриті торги за предметом закупівлі за кодом ДК021:215:301900007 "Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку) було двічі автоматично відмінені електронною системою закупівель через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій (14 листопада 2021 року по закупівлі UA-2021-10-27-004211с та 02 грудня 2021 року по закупівлі UA-2021-11-15-010163-а). Відповідно до частини першої та п.1 частини другої ст.40 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура використовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасників процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог що були визначені замовником у тендерній докуметації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 грудня 2021 15:33
Оскарження наміру укласти договір: 21 грудня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачка
папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, м. Авдіївка, вул. Комунальна, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару папір для друку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 грудня 2021 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шумило Катерина Юріївна
#3683402447
Переможець 3 000,00
UAH
15 грудня 2021 15:33

Документи

15 грудня 2021 15:32
Електронний підпис
15 грудня 2021 15:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2021 15:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шумило Катерина Юріївна
#3683402447
3 000,00
UAH
Документи

Документи

15 грудня 2021 15:32
Електронний підпис
15 грудня 2021 15:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:53
Договір укладений
28 грудня 2021 14:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір для друку 30 пачка 20,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH