Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги навчання та перевірки знань з охорони праці, з пожежної безпеки, з електробезпеки, з охорони праці при роботі на газовому обладнанні та правила охорони праці при роботі з навантажувачами у працівників митниці
Очікувана вартість
77 720,00 UAH
UA-2021-12-03-006486-a bb964e8c499945d4973956dcf17ae746
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кікот Валерій Антонович

+380487342843 kikot1968@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України в особі Одеської митниці
Код ЄДРПОУ: 44005631
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Лип Івана та Юрія, 21 А
Контактна особа: Кікот Валерій Антонович
+380487342843
kikot1968@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 77 720,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 777,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80330000-6: Послуги у сфері освіти в галузі безпеки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги навчання та перевірки знань з охорони праці, з пожежної безпеки, з електробезпеки, з охорони праці при роботі на газовому обладнанні та правила охорони праці при роботі з навантажувачами у працівників митниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 80330000-6 — Послуги у сфері освіти в галузі безпеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Надання Послуг Виконавцем та приймання їх Замовником оформлюється шляхом підписання Сторонами Акту виконаних послуг на основі рахунку за надані послуги. Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником згідно з виставленим Виконавцем рахунком на оплату Послуг та акту виконаних послуг. Оплата за даним Договором здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником від Виконавця документів на оплату Послуг шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця за умови надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі, відсутності виконавчих документів на безспірне стягнення коштів з реєстраційних рахунків Замовника та з урахуванням помісячного плану асигнувань до кошторису Замовника. Оплата проводиться в національній валюті України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування відповідних послуг на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 16:25
Оголошення.docx
03 грудня 2021 16:25
Додаток 3 до оголошення.docx
03 грудня 2021 16:25
Додаток 2 до оголошення.doc
03 грудня 2021 16:24
Додаток 1 до оголошення.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій