Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024:2019 - 33172-інфузійний катетер, 16649 – Основний набір внутрішньовенного введення, 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2021-12-03-006318-a eedaf2ba9d204b62aa5c66be80632a12
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилик Віталія Омельянівна

380347722464 buh-dcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області
Код ЄДРПОУ: 01993457
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Контактна особа: Данилик Віталія Омельянівна
380347722464
buh-dcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Початок аукціону: 17 грудня 2021 13:30
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


кількість- 7 найменувань
Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Інфузійна канюля Венопорт плюс 20G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
800 штуки
Інфузійна канюля Венопорт плюс 22G
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10000 штуки
Система без фталатів для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 штуки
Шприц 2,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12000 штуки
Шприц 5,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
11000 штуки
Шприц 10,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 штуки
Шприц 20,0 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Вулиця Оксани Грицей будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2021 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЕЦЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 181 002,00
UAH
179 002,00
UAH
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 199 600,00
UAH
199 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 23:58
Електронний підпис
13 грудня 2021 23:57
Установчі ФОП.pdf
13 грудня 2021 23:57
Витяг платника ЄП.pdf
13 грудня 2021 23:57
Витяг з ЄДР.pdf
13 грудня 2021 23:57
лист пояснення 6.pdf
13 грудня 2021 23:57
Шприци.pdf
13 грудня 2021 23:57
проект договору.pdf
13 грудня 2021 23:57
лист_відгук_2.pdf
13 грудня 2021 23:56
лист_відгук_1.pdf
13 грудня 2021 23:56
Видаткова накладна.pdf
13 грудня 2021 23:56
аналог.договір_2.pdf
13 грудня 2021 23:56
4_щодо працівників.pdf
13 грудня 2021 23:56
1_цінова пропозиція.pdf
13 грудня 2021 23:40
Електронний підпис
13 грудня 2021 23:38
лист пояснення 6.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
Шприци.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
Видаткова накладна.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
проект договору.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
лист_відгук_1.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
аналог.договір_2.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
1_цінова пропозиція.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
Видаткова накладна.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
Установчі ФОП.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
4_щодо працівників.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
Витяг платника ЄП.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
лист_відгук_2.pdf.p7s
13 грудня 2021 23:38
аналог.договір_2.pdf.p7s

Публічні документи

10 грудня 2021 12:53
Електронний підпис
10 грудня 2021 12:53
3.Cт.17.pdf
10 грудня 2021 12:53
4.Інші документи.pdf
10 грудня 2021 12:53
5.Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЕЦЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЕЦЬ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
#3097222237
Відхилено 179 002,00
UAH
23 грудня 2021 15:34
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 199 600,00
UAH
23 грудня 2021 16:12

Документи

23 грудня 2021 15:25
Електронний підпис

Документи

23 грудня 2021 16:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2021 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
199 600,00
UAH
Документи

Документи

23 грудня 2021 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2022 13:23
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:01
ДУ.PDF зміни до договору
06 січня 2022 11:00
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 13:44
ДУ 460.PDF зміни до договору
05 січня 2022 13:43
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:09
Договір 437.PDF укладений
28 грудня 2021 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію, на час достатній для проведення торгів на початку 2022 року
Номер договору про закупівлю: 437
Договір:
Номер додаткової угоди: 460
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії та визначення вартості, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі
Номер договору про закупівлю: 437
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2021 — 30 квітня 2022
Сума оплати за договором: 158 515,00
UAH