Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4-Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
128 000,00 UAH
UA-2021-12-03-004551-b 95baf4ce49aa428687a99772440becf0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ропай Сергій Сергійович

+380442716470
+380442716478
ropay.s.2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУНП в Київській області
Код ЄДРПОУ: 40108616
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
Контактна особа: Ропай Сергій Сергійович
+380442716470, +380442716478
ropay.s.2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 00:00
Очікувана вартість: 128 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Планшети для Вишгородського РУП субвенція

Планшети для Вишгородського РУП субвенція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 17:42
Оголошення.pdf
03 грудня 2021 17:42
Додатки до оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-12-03-004551-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 06 грудня 2021 23:05
Дискримінаційна вимога
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.

Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2021 12:52
Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу на некоректність посилання на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 як на практику вирішення органом оскарження аналогічних спорів, оскільки це не відповідає дійсності з наступних підстав. По-перше, предметами зазначених закупівель були витратні матеріали, що зовсім не може ототожнюватись з предметом закупівлі UA-2021-12-03-004551-b, а саме 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (планшети). По-друге, вимоги замовника у зазначених вище рішеннях мають зовсім інше формулювання. Підставою для задоволення цих скарг по суті була ототожнення вимог до учасника закупівель з виробником або офіційного розповсюджувачем предмету закупівель, що докорінно відзначається від вимог, зазначених у Додатку 3 до технічні вимоги по закупівлі UA-2021-12-03-004551-b.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 126 756,00
UAH з ПДВ
126 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2021 17:18
Електронний підпис
13 грудня 2021 17:16
02 відомості.pdf
13 грудня 2021 17:16
06 санкції.pdf
13 грудня 2021 17:16
10 Пропозиція.pdf
13 грудня 2021 17:16
01 Обробка пд.pdf
13 грудня 2021 17:16
технічна частина.pdf
13 грудня 2021 17:16
04 Довідка про відпов.pdf
13 грудня 2021 17:16
Соколенко паспорт, код.pdf
13 грудня 2021 17:16
08 Аналогічний.pdf
13 грудня 2021 17:16
03 гар лист.pdf
13 грудня 2021 17:16
Статут згідно.pdf
13 грудня 2021 17:16
img-211209144618-0001 (1).pdf
13 грудня 2021 17:16
07 Погоджена ТС.pdf
13 грудня 2021 17:16
#12.2-18-3_22381 від 29.09.2020.pdf
13 грудня 2021 17:16
05 лист-згода з дог.pdf
13 грудня 2021 17:16
Статут згідно.pdf
13 грудня 2021 17:16
03 гар лист.pdf
13 грудня 2021 17:16
img-211209144618-0001 (1).pdf
13 грудня 2021 17:16
05 лист-згода з дог.pdf
13 грудня 2021 17:16
01 Обробка пд.pdf
13 грудня 2021 17:16
02 відомості.pdf
13 грудня 2021 17:16
08 Аналогічний.pdf
13 грудня 2021 17:16
04 Довідка про відпов.pdf
13 грудня 2021 17:16
Соколенко паспорт, код.pdf
13 грудня 2021 17:16
#12.2-18-3_22381 від 29.09.2020.pdf
13 грудня 2021 17:16
технічна частина.pdf
13 грудня 2021 17:16
06 санкції.pdf
13 грудня 2021 17:16
10 Пропозиція.pdf
13 грудня 2021 17:16
07 Погоджена ТС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Переможець 126 756,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2021 20:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2021 20:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
126 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 18:19
Договір № 1213 від 21.12.2021 планшети.pdf укладений
21 грудня 2021 18:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Планшет 10 одиниця 12 675,60
UAH з ПДВ

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 грудня 2021 10:33
126 756,00 UAH UA688201720343171001600092614
ГУНП в Київській області
UA473510050000026005878823327
ТОВ"Систематика Україна"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 126 756,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 126,00 UAH)