Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі Дубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Адмірала Левченка, 131, с. Дубрівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області (комплексна термосанація)"
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-12-03-004450-b fdceb651593343dbaefcd986f42730c5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Руслан Миколайович

+380414474291 info@dubrivska-gromada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дубрівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04344446
Місцезнаходження: 12736, Україна , Житомирська обл., Дубрівка, вул. Адмірала Левченка, 132
Контактна особа: Коваль Руслан Миколайович
+380414474291
info@dubrivska-gromada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 грудня 2021 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2021 18:00
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: "Капітальний ремонт будівлі Дубрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Адмірала Левченка, 131, с. Дубрівка, Новоград-Волинського району, Житомирської області (комплексна термосанація)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12736, Україна, Житомирська область, с. Дубрівка, вул. Адмірала Левченка, будинок № 131
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, Постанови КМУ «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 22 липня 2020 р. № 641, попередньої оплати (авансу) в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2021 році в розмірі _____________ (_____________________ грн. __ копійок) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ, на строк не більше__ календарних днів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється в строк, що не перевищує 5-ти банківських днів після отримання позитивного експертного висновку по даному проекту, в межах фактичного надходження бюджетних коштів Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2021 17:03
Оголошення.docx
03 грудня 2021 17:03
Додаток 4 Субпiдрядники.doc
03 грудня 2021 17:03
Додаток 3 Договiр.docx
03 грудня 2021 17:03
Додаток 2 Завд. на проект. Дубрівка ЗОШ.doc
03 грудня 2021 17:03
4.1._ Додаток_1_пропозицiя_ПКД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

огляд
Дата подання: 03 грудня 2021 20:57
Дата відповіді: 06 грудня 2021 16:36
"Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись з місцем розташування об’єкта, провести контрольні заміри в присутності представників Замовника" - типова корупційна вимога для обговорення з потенційними переможцями умов та %
Відповідь: Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше питання, повідомляємо наступне.
Вимогами п.6 Розділу IV (Зміст і спосіб подання пропозиції) Оголошення, встановлено наступну вимогу «Учасник, в період уточнень/звернення за роз’ясненнями повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись з місцем розташування об’єкта, провести контрольні заміри в присутності представників Замовника. На підтвердження надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або Довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), з печатками та підписами уповноважених осіб Учасника та Замовника»
Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з об’ємом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та їх якісного виконання, а також обумовлена обмеженими строками.
Окрім того дана вимога жодним чином не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення з вказаного питання. Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА 419 750,00
UAH з ПДВ
419 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2021 17:11
Електронний підпис
14 грудня 2021 17:10
Дубрівка проектні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
#2359714847
Переможець 419 750,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2021 10:17

Документи

16 грудня 2021 10:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2021 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ОГОРИЛЬЦЕВСЬКА СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА
#2359714847
419 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2021 10:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 10:32
ду.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 09:09
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 12:54
ДУ2.PDF зміни до договору
23 грудня 2022 12:51
Електронний підпис укладений
13 вересня 2022 11:24
ДУ.PDF зміни до договору
13 вересня 2022 11:04
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:06
Додаткова угода зміни до договору
20 грудня 2021 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із дією воєнного стану в Україні та відсутністю фінансування на 2023 рік, Замовник та Виконавець домовилися внести зміни до договоуру №215 від 20.12.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML